Gå til innhold

Mitt Vectra Prosjekt - gjør klar til db drag 6 oktober

Ranger emnet

infested

Anbefalte innlegg

for tiden driver jeg kun å bygger så har ikke hørt anlegget siden jeg var på rudskogen i juli hehe... skal forbedres en del :).. men tar nok en stund.. ellers skulle du gjerne få sittet på :P.. hehe

fra løken ja :)... hva heter du da?.. dama mi er fra løken sjø..

jeg gidder ikke å legge inn planene mine lengre på forumet :P.. fordi jeg alltid skifter planer underveis når jeg jobber... hehe... så derfor legger jeg ut bilder og ting av det jeg VET skal bli sånn

Du sammen med mia parken texnes? Magnus heter jeg, mia vet godt hvem jeg er ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 66
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

nå har jeg laget noen oppgaver som jeg skal gjøre før den 6 oktober.. dbdrag drammen.. jeg fant ut att når jeg tettet ett hull fikk jeg 1 db høyere.. å da begynte den seriøse dempingen.. :)

1. tette mellom cupe og bagasjerom (delvis utført)

2. tette luft sluse i bagasjerom (utført)

3. lodde flere strømkabler til kobberskinner (venter på deler)

4. skaffe en solid lader (utført)

5. lage vegger i bagasjerommet (ikke utført)

6. lime kontakt til styrestrøm til forsterker bak spiller (er løs) (ikke utført)

bilder kommer :)

Mvh

Thomas Holmedal

Team Lydtrykk.no

thomas.eargasm@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå har jeg laget noen oppgaver som jeg skal gjøre før den 6 oktober.. dbdrag drammen.. jeg fant ut att når jeg tettet ett hull fikk jeg 1 db høyere.. å da begynte den seriøse dempingen.. :)

1. tette mellom cupe og bagasjerom (delvis utført)

2. tette luft sluse i bagasjerom (utført)

3. lodde flere strømkabler til kobberskinner (venter på deler)

4. skaffe en solid lader (utført)

5. lage vegger i bagasjerommet (ikke utført)

6. lime kontakt til styrestrøm til forsterker bak spiller (er løs) (ikke utført)

bilder kommer :)

Lykke til med kondens inne i bilen etterhvert da ;)

Skal bilen lakkeres?

Mvh Tony

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir ikke helt tett da.. hattehylla er fortsatt skrudd på som orginalt.. og under der er det 2 hull som det har vært høytalere før som går rett ned i bagasjerommet... så er ikke helt tett rundt hattehylla :P... men litt kondens blir det jo... det får jeg leve med :P... har tektylert hele invendig av bagasjen..... det funker vøtt..

blien skal lakkeres ja.. når den er pusset opp litt...

Mvh

Thomas Holmedal

Team Lydtrykk.no

thomas.eargasm@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider