Gå til innhold

Mitt Vectra Prosjekt - gjør klar til db drag 6 oktober

Ranger emnet

infested

Anbefalte innlegg

• Svar 66
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

funnet ut hva jeg skal gjøre... aluminumsplate, plexi og masse polyester :P... jeg skal lage buen til hullet til bagasjerommet... hvis du skjønner...og forsterkeren inni der... men siden det da er en bue og forsterkeren rett så blir det noen rare former jeg må fikse med glassfiberen :P

Mvh

Thomas Holmedal

Team Lydtrykk.no

thomas.eargasm@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bygging av kassa....

DSC00148.jpg

DSC00149.jpg

DSC00151.jpg

DSC00153.jpg

DSC00154.jpg

DSC00155.jpg

DSC00156.jpg

DSC00157.jpg

DSC00158.jpg

endelig forsterkeren :D

DSC00056.jpg

også noen db drag bilder fra rudskogen juli i år :)...(2007)... fikk andre plassen på street b på lørdagen... fikk pokal :D:D:D.. spillte 139.3db :)

DSC00165.jpg

DSC00175.jpg

DSC00177.jpg

DSC00183.jpg

så har vi panserforlengeren som jeg fikk av mia (dama) til bursdag :)

DSC00216.jpg

DSC00217.jpg

Mvh

Thomas Holmedal

Team Lydtrykk.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Ser veldig bra ut! :)

Hvis ikke du blei lei av å skru inn skruer på den kassa di, blir du aldri lei! Haha :P Du kunne kutta ut to tredeler av de ;)

Men da er du sikker på at den sitter sammen i allefall da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

orka ikke å forske på hvor mange skurer jeg skulle ha i... så bare pøste på jeg :P.. så er jeg sikker på att den er tett ihvertfall..

prosjektet har stoppet opp litt pga ferien... men begynner igjen strax.. trenger litt mere polyester og herder bare

takker takker :)

Mvh

Thomas Holmedal

Team Lydtrykk.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for tiden driver jeg kun å bygger så har ikke hørt anlegget siden jeg var på rudskogen i juli hehe... skal forbedres en del :).. men tar nok en stund.. ellers skulle du gjerne få sittet på :P.. hehe

fra løken ja :)... hva heter du da?.. dama mi er fra løken sjø..

jeg gidder ikke å legge inn planene mine lengre på forumet :P.. fordi jeg alltid skifter planer underveis når jeg jobber... hehe... så derfor legger jeg ut bilder og ting av det jeg VET skal bli sånn

Mvh

Thomas Holmedal

Team Lydtrykk.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider