bjørn Skrevet Februar 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2007 Jeg har en b230 blokk med b23 veiv tilpasset. Nå som jeg holder på å sette sammen motoren har jeg oppdaget at veivdrevet antakeligvis står et par mm lengre ut enn drevene på hjelpe/mellomaksel og kam. Det som da skjer er at regreima trekker ut og litt over kanten på disse to drevene - VELDIG irriterende. Er det noen som har en smart løsning på hvordan forflytte disse to drevene litt lengre ut? Jeg hadde håpet å slippe å investere i bredere (av runde typen) bare for så å kjøre smal reim på disse, hvis du skjønner :) Siter [ Volvo 242 -82 ] [ Fiat Uno Turbo -86 ] [ Ford Sierra Cosworth -91 ] [ Volvo 240 -83 ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Februar 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2007 ? Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjørn Skrevet Februar 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2007 Njaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, eller nei? Siter [ Volvo 242 -82 ] [ Fiat Uno Turbo -86 ] [ Ford Sierra Cosworth -91 ] [ Volvo 240 -83 ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sailorboy Skrevet Mars 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 hatt samme problemet. eg la ei underlagskive under mellom akslingen og drevet. det blei bra. lykke til me K motoren.hehe Siter Mvh Sølve Mortveit *Volvo 245 TwinTurbo Intercooler, bruksbil! *Volvo 142 Taksenket Raggerbil! *Mitsubishi Pajero, Knust, og solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjørn Skrevet Mars 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 Hmm ja ei skive bak dreva går vel, men da må det bores hull til styrepinnen. Får se om jeg finner ei skive som passer. Siter [ Volvo 242 -82 ] [ Fiat Uno Turbo -86 ] [ Ford Sierra Cosworth -91 ] [ Volvo 240 -83 ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg