Gå til innhold

kjøpte meg Problemer i dag! Mercedes benz..

AMPFILER

Anbefalte innlegg

Heisann!

har titta litt på nettet på denne : http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1400337

dro opp i dag og så på den, fikk høre litt småfeil av selger som att soltak funket ikke og diverse små ting som stanga til girkassa må man bare skyve litt på og sånt.

MEn etter å ha kjøpt den kan jeg fortelle dere att problemene på denne "gode Bilen" er som følger :

-Soltak funker ikke

-1 elvindu funker ikke

-vifta inni går det ikke ann å stille på

-Girkassa smeller inn gira såpass hardt att bilen vingler på veien

-demperne foran- hvor er dem?

-motoren stoppet plutselig

-elektromagnetiske vifta trekker for mye strøm så sikringen går - motoren kokte

-brekket funker ikke

-når jeg bremser så funker heller ikke bakbremsene, merker att bilen går bortover mens jeg bremser(låser forhjula)

-Fører stolen var helt skrudd løs- fant ut når jeg gikk ut av bilen.

-El stolen på førerplassen funker dårlig.

- døra høyre side bak går det ikke ann å åpne fra utsiden

+ mye mer som jeg ikke kommer på akkurat nå...

DRITT BIL "#%¤"%"#% hersens OVE`s bil....

Kommer til å levere tilbake i morgen.. GOD STAND meg i ræva.. han fortalte ingenting av disse feilene, han hadde også hentet den i bergen og kjørt 50 mil uten å merke dette, eller si i fra.

Har ikke fått prata med han siden jeg kjøpte bilen heller.. så vis jeg ikke får tak i han i morgen kommer jeg og noen flere folk og hilser på han..

en fra ett annet forum søkte på oves bil på google, og da fant han flere som har hatt dårlige erfaringer fra han..

Råder alle å ikke kjøpe bil av han :)

- Vw bora 1.9tdi 4motion

X 1991 Audi S4 2.2t

X 2000 Passat

X 1993 Audi S4

X 1995 Audi 80 2.8e Quattro X 1985 Audi Coupe Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. Hørtes ut som en sur handel det der.. Kjipt at det var såpass mye feil på bilen... Hvis dere skrev skriftlig kontrakt der han sier hva som er galt, å du har funnet 3 ganger mer, har du grunnlag til å oppheve salget. Hvis ikke kan han nekte å oppheve salget..

Håper dette går i orden da.. :)

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen)

1975 Volvo 242L Prosjektet

1980 Volvo 244DL Harryvogna

1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det ikkeno 14 dagers returrett uansett?

er jo en forhandler dette, eller han har i hvertfall hjemmeside, og en haug med biler. bilen er i lik stand som når jeg kjøpte den, så jeg får høre hva han sier i morgen, når jeg står på døra hans med flere kamerater .......

- Vw bora 1.9tdi 4motion

X 1991 Audi S4 2.2t

X 2000 Passat

X 1993 Audi S4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det er 14 dagers returrett hvis dere ikke skreiv skriftlig kontrakt på det... Skal ikke si meg helt sikker der.. :p

Uans.. Levere bilen tilbake med noen kamerater ved siden av burde vel skremme han litt.. :P Hvis det er en "forhandler", så er han mann nok til å ta bilen tilbake vil jeg tro..

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen)

1975 Volvo 242L Prosjektet

1980 Volvo 244DL Harryvogna

1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det er 14 dagers returrett hvis dere ikke skreiv skriftlig kontrakt på det... Skal ikke si meg helt sikker der.. :p

Uans.. Levere bilen tilbake med noen kamerater ved siden av burde vel skremme han litt.. :P Hvis det er en "forhandler", så er han mann nok til å ta bilen tilbake vil jeg tro..

hvertfall da bilen koster 15000 kr, nåde han vis han sender inn omreg lappen i morgen, 3000 kr i årsavgift på denna er uaktuelt.

- Vw bora 1.9tdi 4motion

X 1991 Audi S4 2.2t

X 2000 Passat

X 1993 Audi S4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm, ja jeg tror jeg kan se langt etter de penga. men er litt bedre humør i dag da! begynner å se litt lyst på bilen, tar den med opp til verkstedet mitt i dag og begynner å titte på hva jeg må handle inn for å få fiksa bilen:)

kom en liten ful å sa til meg, ossen mercedes med det utstyret får man for 15000 kr.. :)

- Vw bora 1.9tdi 4motion

X 1991 Audi S4 2.2t

X 2000 Passat

X 1993 Audi S4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm, ja jeg tror jeg kan se langt etter de penga. men er litt bedre humør i dag da! begynner å se litt lyst på bilen, tar den med opp til verkstedet mitt i dag og begynner å titte på hva jeg må handle inn for å få fiksa bilen:)

kom en liten ful å sa til meg, ossen mercedes med det utstyret får man for 15000 kr.. :)

hehe, blir en bra bil om du fikser den opp :)

Du kan se litt på http://www.mb190klubb.com om du lurer på noe om bilen/trenger deler osv. :)

signatur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare lurer litt, prøvekjørte du ikke bilen før du kjøpte den? Eller gikk alt i stykker med en gang du hadde kjøpt den?

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider