Gå til innhold

Trenger sports/bruks bil

Ranger emnet

oledeg

Anbefalte innlegg

Hei Nå har jeg hatt en av de mest frustrerende dagene på lenge. Jeg skulle handle bil, kjørte 2 timer til en bil forhandler som solgte MR2. Bilen jeg skulle se på skulle være i perfekt stand og ikke noe riper i lakken

Jeg var skikkelig spent, Bilen så ganske bra ut ved 1 øyekast (det var mørkt så litt vanskelig å se) men etter undersøkelse så vi at det var riper i bilen. langs ene siden. etter nøye undersøkelse kunne du se at bilen tidligere hadde vert skaldet i fronten og at døren skrapet pga dette. de sa at en gammel dame hadde kjørt den, og at den kun hadde hatt en eier. Men jeg vil gjerne like å se en dame som setter på boarder bodeykitt på bilen og senker den med cobra elektronisk justerbart senkesett. hehe. Selgeren viste ikke hva det var en gang

Intriøret så også ut som en dass. Bilen skulle ha gått 91000 men etter test turen fikk vi intrykket at den hadde gått mye lenger. Fæle lyder fra vannpumpe og reg reim ++

Så nå trenger jeg bil da, og trenger forslag. Maks budskjettet er på 180 000 kr helst rundt 130 000

Vil ha en litt sportslig bil, samme om det er 2 eller 5 seter.

Teamsjef For

Team Din-Bilstereo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Driver å vurderer salg av Fiaten min...

Fiat Coupe 2,0 16vT (over 200hk) 77tkm, skinn, nylig hellakkert. Eu-ok sent ifjor. Tectylert, Defa alarm.. Siden den er nylakkert er den helt strøken (ingen bulker, steinsprang osv.) 17" felger, sort med sølv kant (er levert til lakkering) 16" alu vinter.

Selges ikke under 130000,-

Så om du er interessert send en pm for msn og slikt.

-Abarth-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Driver å vurderer salg av Fiaten min...

Fiat Coupe 2,0 16vT (over 200hk) 77tkm, skinn, nylig hellakkert. Eu-ok sent ifjor. Tectylert, Defa alarm.. Siden den er nylakkert er den helt strøken (ingen bulker, steinsprang osv.) 17" felger, sort med sølv kant (er levert til lakkering) 16" alu vinter.

Selges ikke under 130000,-

Så om du er interessert send en pm for msn og slikt.

-Abarth-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde sinnsykt flaks i dag, skulle ut å se på bil. Var innom noen forskjellige bil forhandlere.

Så kom jeg over en Nissan Primera 2000 modell comfort sport, som hadde gått 35000. En kunne ikke se at noen hadde sitti i bilen før. Lukta var akkurat som i ny bil. vi fant ikke et eneste merke fra steinsprut på bilen. til og med eksosen var perfekt.

Vi snakket med noen vi kjenner som jobber på forhandleren som orginalt solgte bilen. Det ver en eldre mann på 75 år som hadde eid bilen. Alle servicer var tatt :) vi stakk innom de for å se på bil. Det artige var at jeg ble kastet ut og ble bett om å gå til konkurenten for å handle den bilen. De mente at det var et helt sinnsykt bra kjøp.

Så i morgen skal jeg vel hente min første kjøpte bil :)

Teamsjef For

Team Din-Bilstereo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ta noen bilder i morgen, nå er jeg helt sikker på at dette var riktig valg. Trudde egentlig at bilen skulle være litt daff siden det kun er 1.8 liter motor. Men fy f*** som den drar. ligger godt på vieien. Du kan si jeg er meget fornøyd.

Det eneste jeg missliker er kasett spilleren som sitter i fronten. hehe. Denne må byttes ut snarest mulig :) skal finne en som matcher lysa på dashen. og som er litt fet.

som sagt kommer bilder i morgen :) hvis dere har forslag om noe jeg kan gjøre med bilen, er det bare å slenge det ut :) Har vurdert høydejusterbart understell. men vi får se. Først kommer det vel noen gromme felger på bilen :) Følgte med fine felger med pirelli dekk. Så jeg skal se hvordan de ser ut på bilen når snøen har smeltet. Hvis de ikke er perfekte blir det nye felger ganske raskt.

Teamsjef For

Team Din-Bilstereo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde sinnsykt flaks i dag, skulle ut å se på bil. Var innom noen forskjellige bil forhandlere.

Så kom jeg over en Nissan Primera 2000 modell comfort sport, som hadde gått 35000. En kunne ikke se at noen hadde sitti i bilen før. Lukta var akkurat som i ny bil. vi fant ikke et eneste merke fra steinsprut på bilen. til og med eksosen var perfekt.

Vi snakket med noen vi kjenner som jobber på forhandleren som orginalt solgte bilen. Det ver en eldre mann på 75 år som hadde eid bilen. Alle servicer var tatt :) vi stakk innom de for å se på bil. Det artige var at jeg ble kastet ut og ble bett om å gå til konkurenten for å handle den bilen. De mente at det var et helt sinnsykt bra kjøp.

Så i morgen skal jeg vel hente min første kjøpte bil :)

Er nok et godt kjøp det=) en venn av meg har Nissan Primera stasjonsvogn sport med 140hk og synes det er en veldig god bil.

går ikke så værst heller ca 9 sek 0-100.

Lenke til kommentar
Del på andre sider