AXi0N Skrevet Februar 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2007 Heisann Da får jeg vel melde meg inn her denne gangen :) Hatt bilen 1 uke ca nå og er stor fornøyd. Har kjørt endel bmw før og vært imponert. Så nå ble det bil. Slenger ut noen bilder jeg har tatt... Oppdaterer vel tråden når noe skjer:) Noen nye felger eller hvis det har blitt noe bra bilder Planer er ikke mye: - Nye sommer felger - M-spoiler (lille flippen) Inntilvidere Mvh Joachim Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet Februar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2007 Flott bil du har! Sleng inn noen bilder av interiøret også :) Er bilen din m-tech2 fra fabrikk? M-spoiler (lille flippen) som du snakker om er inkludert i m-tech2 pakken.... Siter Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet [-] '94 BMW 318is Full M-Tech [x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I [x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II [x] '88 Golf II '90-Look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Februar 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2007 Flott bil du har! Sleng inn noen bilder av interiøret også :) Er bilen din m-tech2 fra fabrikk? M-spoiler (lille flippen) som du snakker om er inkludert i m-tech2 pakken.... Har det klikka for deg ?? :) M-tech2 til sviger'n har heller ikke flippen. Har heller ikke sett noen med den der. Trodde denne bare kom på M biler jeg. Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet Februar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2007 Oj, ble litt mange dobbelposting der. Jeg hadde iallefall den lille flippen på min m-tech2 bil. Din er faktisk den første e46 mtech2 JEG har sett som IKKE har den. Men back on topic - Den lille flippen gjør seg bra. Fin plan! :) Siter Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet [-] '94 BMW 318is Full M-Tech [x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I [x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II [x] '88 Golf II '90-Look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Februar 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2007 Oj, ble litt mange dobbelposting der. Jeg hadde iallefall den lille flippen på min m-tech2 bil. Din er faktisk den første e46 mtech2 JEG har sett som IKKE har den. Men back on topic - Den lille flippen gjør seg bra. Fin plan! :) Ok. Vat kabriolet du hadde å ? Søkte litt rundt på nettet, På bmw sine sider så viser dem flippen på coupe'n men ikke på cabben når man velger m-pakka på ekstrautstyr. Men ja, flippen gjør mye ;) Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet Mars 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 Vat kabriolet du hadde å ? Nei "vanlig" Coupe jeg hadde. Søkte litt rundt på nettet, På bmw sine sider så viser dem flippen på coupe'n men ikke på cabben når man velger m-pakka på ekstrautstyr. Ok, da så. Lært noe nytt i dag og :) Siter Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet [-] '94 BMW 318is Full M-Tech [x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I [x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II [x] '88 Golf II '90-Look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Juni 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2007 Fikk låne meg ett speilrefleks kamera i dag. Er ikke no proff, men var kult og prøve med forskjellige innstillinger. Her kommer de jeg er fornøyd med :) Joachim Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet Juni 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2007 Nydelig bil. E46 med M-Tech 2 er utrolig pent. Siter - 93 BMW E36 M3 aka Jondepon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Juni 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2007 Nydelig bil. E46 med M-Tech 2 er utrolig pent. Takk :) helt enig.. Bytte motor eller ? :D hehe Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Juni 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2007 Hei. Hva betalte du for denne? Jeg vil gjerne ha en slik selv, men skulle gjerne ha hatt 320'n hvertfall.. Nydelig bil ellers :D Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Juni 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2007 Hei. Hva betalte du for denne? Jeg vil gjerne ha en slik selv, men skulle gjerne ha hatt 320'n hvertfall.. Nydelig bil ellers :D Gir deg pris på PM jeg :) Nydelig bil ja.. 320 koster fort 70-90 k mer i m-tech2 De pengene hadde jeg ikke :D Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg