Gå til innhold

Endelig er Quicksilver på veien

Ranger emnet


Quicksilver

Anbefalte innlegg

  • Svar 59
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Til å begynne med så kommer jeg til å kjøre med GT72 på 1.4 Bar, da bremset den den 600 hk og 750Nm, men jeg kommer til å skru opp trykket til 1.8 Bar når jeg blir vant med monstere.. (0.1 bar økning gir ca 35hk) kjører på 0.8 bar nå og den spinner løs på 2. gir ved gass pådrag.. hehehe

 

Men den clutchen krever sin mann.. den biter godt... jeg tar i gang som en 90 år gammel kjerring..

 

Det er så mange lyder i den bilen, det er som å kjøre rundt i en Daytona 500 racing bil :D :D :D

1996 R33 Skyline GTR LM T51R 900hk

1994 Supra Time Attack 3.4L GT4094R 800hk

2000 Supra TRD widebody GT45R

 

Team Quicksilver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Quicksilver

Til å begynne med så kommer jeg til å kjøre med GT72 på 1.4 Bar, da bremset den den 600 hk og 750Nm, men jeg kommer til å skru opp trykket til 1.8 Bar når jeg blir vant med monstere.. (0.1 bar økning gir ca 35hk) kjører på 0.8 bar nå og den spinner løs på 2. gir ved gass pådrag.. hehehe

 

Men den clutchen krever sin mann.. den biter godt... jeg tar i gang som en 90 år gammel kjerring..

 

Det er så mange lyder i den bilen, det er som å kjøre rundt i en Daytona 500 racing bil :D :D :D

 

ja hvordan er clutchn? fortell litt mere om den ellerno.... Er den ultra hard? For du senebetenelse i clutch foten slik som Magnus kansje??+ hehe :D

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Clutchen er en HKS Triple. den er lettere å trå inn en orginal clutchen, men går i fra ingen ting til fullt inngrep på ca 5 mm, og jeg overdriver ikke.. til å med et helvete å gire opp og ned.. du må kjenne girkassen så du vet vilket turtall neste gir krever. det er ikke noe rom for å slure den opp eller ned i riktig turtall, den bare høgger tak.. hehehe :) Pure Race!!!!! carbon bremsene piper å har seg.. girkassa lager masse lyd.. jeg har wastgaten i friluft.. den lager en en intens hyle lyd.. turbon lager en lyd som ligner en vinkelsliper på speed... når jeg slipper gassen så smeller å skyter det helt vilt... hehehe

 

Det er en helt vild opplevelse.. men jeg husker i fra bremsingen at det var førs over 1.2 bar at det begynnte å bli lyd i motoren.. hva er det jeg har vekket til live....

1996 R33 Skyline GTR LM T51R 900hk

1994 Supra Time Attack 3.4L GT4094R 800hk

2000 Supra TRD widebody GT45R

 

Team Quicksilver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det må jeg si, det høres ut som en fryktelig fet maskin..

bare ta det pent med den til og begynne med nå da..

lykke til med grombilen :)

 

hvis du passerer igjennom strømmen/lillestrøm området noen gang så hører jeg det kanskje ;)

- 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver

- 1992 mx5 - Trackday toy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår