Gå til innhold

Hvordan legger en in annonser med det nye utsendet!

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...

når eg skal velge kva kategori delane eg ønsker å kjøpe så kommer det ingenting opp. mao kommer ikkje lenger til trinn 2 på ønskes kjøpt delen.

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har samme problemet jeg også.....tenger sårt å legge ut en annonse. Trenger 2 fine rustfrie hvite framskjermer til golf 2, samt sommerdekk + felg til omega A før påske.

 

Kommer ikke lenger enn Steg 2 av 3, i den scrollen der er det bare blankt. kommer ikke videre.........Hjeeeeelp

Sigge//OMC Oslo-Akershus

 

Opel Omega mv6 caravan

XOpel Calibra Turbo C20XET (solgt)

X Opel Omega 2.0i (bruksbil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det som er dritt med det nye er at det ikke går og bumpe annonsen! Om tingen ikke er solgt så ligger den jo helt sist..

 

 

den blir liggende der til noen søker den opp og faktisk vil kjøpe den.

 

hjelper ikke å bumpe en pose med dritt, hvem vil ha det?

 

jeg tror eks ikke at finn.no hadde vært populært om man kunne bumpe en annonse.

 

sånn er livet. alt ligger i en god overskrift, noe mange synes er veldig vanskelig å få til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er sagt i flere tråder at ønskes kjøpt kommer senere når det er ferdig.

 

men desverre, så er det veldig mange som ikke klarer å søke opp tråder som omhandler kjøp og salg, eller bare se over tråder inne i ros og ros-forumet.

 

det kommer det kommer.

 

det gamle forum kjøp og salg er stengt og blir slettet senere.

 

se http://www.bilforumet.no for mer info.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår