Ghostride Skrevet Februar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2007 Par småting jeg har funnet med bilforumet V2: Når jeg er logget inn kommer jeg ikke inn på "Kjøp & salg stenges!", "Velkommen til bilforumet V2.0" eller "Informasjon om diskusjonsforumet" (De tre øverste nyhetene på forsiden mao) Når jeg ikke er logget inn så kommer det ikke noe opp på Artikler-siden, når jeg er logget inn får jeg opp artikler der, samt underkategoriene. Ellers så må jeg si gratulerer med bilforumet v2, virkelig en forbedring både når det gjelder utseende og funksjoner :thanks Siter 2001 Alfa Romeo 156 Selespeed Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Februar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2007 Par småting jeg har funnet med bilforumet V2: Når jeg er logget inn kommer jeg ikke inn på "Kjøp & salg stenges!", "Velkommen til bilforumet V2.0" eller "Informasjon om diskusjonsforumet" (De tre øverste nyhetene på forsiden mao) Når jeg ikke er logget inn så kommer det ikke noe opp på Artikler-siden, når jeg er logget inn får jeg opp artikler der, samt underkategoriene. Ellers så må jeg si gratulerer med bilforumet v2, virkelig en forbedring både når det gjelder utseende og funksjoner :thanks Dette skal funke nå! Vi merka det sån 19:05.:D Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Februar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2007 Marius, gidder du å klistre denne mens BF2.0 er i utprøvingsfasen? Er sikkert noen bugs som dukker opp etterhvert. Jeg re-routes til forsiden når jeg trykker på "Bilforumet" på forumoversikten inne fra en tråd/underforum, for å navigere fra for eksempel denne tråden tilbake til Ris/ros, Andre Forum og deretter Bilforumet. Denne pleide jo å være selve forumet før, og jeg håper det fortsetter. Litt kjedelig å komme seg helt tilbake til selve forsiden, som sagt. Jeg havner altså på .no/index.php, ikke .no/forumindex.php. Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
furiaman Skrevet Februar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2007 litt irriterende denne feilmeldingen ''server is to busy''. blir dette utbedret? Siter 2002 Chevrolet Tahoe 5.3 V8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Februar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2007 Hvor er flaskehalsen egentlig på bilforumet.no? Har dere vurdert å sette opp ett par ekstra http servere og bruke noen form for lastbalansering? Ellers stå på gutter, og takk for ett fint forum. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders- Skrevet Februar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2007 Den pila på konvolutten som viser om man har svart i en tråd eller ikke finner jeg ikke... Siter Volvo 940Turbo Classic 1997 [X]Volvo 240GL Sedan 1990 [X]Volvo 240Turbo Sedan 1984 [X]Volvo 242DL 1981 [X]Volvo 240GL Herregårdsvogn 1987 [X]Volvo 940SE Sedan 1992 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strnd Skrevet Februar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2007 Når jeg jeg ikke er innlogget og er på forumet er det en rekke øverst der det står registrer og regler og noe. Denne er i mørkeblått og nesten umulig å se... Ellers ble forumet ble kjempeflott, gratulerer karer! :popcorn Siter '98 535 '89 320 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest moore Skrevet Februar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2007 Reagerer veldig på at linkene på øverst (Forum, Artikler, Galleri osv) er linket med www.bilforumet.net. Det betyr at jeg må logge meg inn på nytt når jeg går via http://bilforumet.net. Skjønner? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fisk1 Skrevet Februar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2007 Er litt i utakt i Firefox 1.5.0.10, innloggingsfeltene er ikke på plassen sin... Får ikke lagt inn "Ønskes Kjøpt"-annonse i k&s-delen. Vet ikke om det er kjent, men funker i hvertfall ikke. Ellers bra. Fint design! :) Siter Mazda 323 LX '94 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Mars 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 Sorry likte det gammle bedre, ble litt rotete for min del. får håpe det er en vanesak. Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet Mars 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 Er litt i utakt i Firefox 1.5.0.10, innloggingsfeltene er ikke på plassen sin...Får ikke lagt inn "Ønskes Kjøpt"-annonse i k&s-delen. Vet ikke om det er kjent, men funker i hvertfall ikke. Ellers bra. Fint design! :) Tror det er fikset nå :) Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Mars 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 Så en liten svensk en på galleriet... hehe Utrymma Brukt Kunne det ikke stått: Fil størrelse/størrelse isteden da? ellers er alt bare KANON :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fisk1 Skrevet Mars 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 Tror det er fikset nå :) Ser ok ut nå ja! Liker fargene veldig bra. :D EDIT: Ved nærmere ettersyn får jeg fortsatt ikke til å legge inn annonse i K&S. O_o Siter Mazda 323 LX '94 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Mars 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 Jeg var inne på galleriet nå, og der var det en oversetter som har slurvet en god del! Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Popp Skrevet Mars 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 Søkefunksjonen på forsiden av BF funker ikke som den skal.. Får bare opp en hvit side med tekst URL etter jeg trykker søk er: http://www.bilforumet.no/search.php?do=process Teksten er: In order to accept POST request originating from this domain, the admin must add this domain to the whitelist. Siter Too much power is never enough! [ ] '67 Buick Skylark [ ] Volvo 940 '95 - S90 prosjekt [x] Volvo 142 '71 - Solgt :( [x] Opel Calibra 8V '96 - Spiker :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg