Vegard-SK Skrevet Mars 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 Heisann, et par ting i galleriet som trenger ettersyn... Takk for fint forum, og mange bra artikler, genial ide at dere fikk tilbake ei forside med litt morsomt og informativt å lese. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikrb Skrevet Mars 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 En ting som har vært sånn lenge for min del er at i Opera så åpnes boksen med søkefelt under Google-annonsen, og dermed ser man ikke en dritt. Skjer det noe her? Siter [o] '98 BMW 520i [X] '94 BMW 316i Compact - Vil det ikke, så skal det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuscani Skrevet Mars 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2007 Hei dere, supert forum dere drifter :) bare en liten ting som jeg har merket meg. På denne linjen : Bilforumet > Andre Forum > Ris & Ros, forandringer, forslag > bilforumet V2.0 - småbugs Klikker på Andre Forum kommer jeg til Forum display. Klikker jeg dermed på Bilforumet kommer jeg til forsiden å ikke til forum indeksen slik som før. De som vil til forsiden kan bruke Bilforum logoen ;). Hadde vært knall om dere fikset dette. Mvh Eivind Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Mars 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2007 Skjer det noe her? Hei! Det skjer bare med eldre versjoner av Opera. Last ned nyeste versjon på opera.no da :) Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
velo Skrevet Mars 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 Klikk på avateren din, og dermed klikk på "Finn alle innlegg av velociTOY", så finner du straks innleggene dine. Ja, men da må jeg først finne ett en tråd som jeg har skrevet i, og så må jeg finne innlegget mitt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Mars 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 Ja, men da må jeg først finne ett en tråd som jeg har skrevet i, og så må jeg finne innlegget mitt Hurtiglenker -> min profil -> finn alle innlegg av eller http://www.bilforumet.no/search.php?do=finduser&u=14173 <- bruk denne så får du den på nedtrekksmenyen øverst i nettleseren din. Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrNilsen1986 Skrevet Mars 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 Hei. Det er en detalje jeg irriterer meg litt over :P Det er når jeg klikker på banen jeg er i "bilforumet" blir jeg forwarden til forsiden av bf.net i stede for og komme til fosiden på selve forumet. Det som skjer da er at jeg må opp og klikke på knappen forum igjenn :P Så om jeg er i prosjekttråden, var den enkleste måten og komme seg ned i ford tråden og klikke på banen min tilbake til bilforumet og skrolle seg ned. Nå ser jeg dere har "andre forum" der. Men da er det kun de øverste forumene som kommer fram. Hadde vært enklere om dere kanskje la det slik at jeg kom til førstesiden på forumet. Eller gjort det slik at når jeg klikker på "andre forum" får jeg opp alle trådene. Siter Ford Mondeo Mistral 1.8i Mazda 929 2.2i SPIKER Motorhispania RX 50ccm SOLGT http://www.skittau.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet Mars 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 Har blitt møtt av noen svenske setninger rundt om kring, men ser ut til at det har blitt fikset nå :) det er bra! Ellers står det "0 nye meldinger" og "1 nye meldinger". Det er vel sikkert lett å fikse på? fredrikrb, hadde samme problem tidligere.. men som sagt løste det seg med en oppdatering av browseren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Mars 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 Hei dere, supert forum dere drifter :) bare en liten ting som jeg har merket meg. På denne linjen : Bilforumet > Andre Forum > Ris & Ros, forandringer, forslag > bilforumet V2.0 - småbugs Klikker på Andre Forum kommer jeg til Forum display. Klikker jeg dermed på Bilforumet kommer jeg til forsiden å ikke til forum indeksen slik som før. De som vil til forsiden kan bruke Bilforum logoen ;). Hadde vært knall om dere fikset dette. Mvh Eivind Der var det fikset! :D Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Mars 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2007 "In order to accept POST request originating from this domain, the admin must add this domain to the whitelist." Dette får jeg når jeg skriver inn http://www.bilforumet.no i IE7, hvis jeg skriver det igjen og trykker enter igjen så kommer jeg inn.. Noen god forklaring på dette? Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mars 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2007 //--> Dette symbolet kommer under hver post.. irriterer ikke noe spes, men bare var litt rart :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Mars 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2007 "In order to accept POST request originating from this domain, the admin must add this domain to the whitelist." Dette får jeg når jeg skriver inn http://www.bilforumet.no i IE7, hvis jeg skriver det igjen og trykker enter igjen så kommer jeg inn.. Noen god forklaring på dette? Hei! det er fordi du følger en .net link :) Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
velo Skrevet Mars 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2007 Ja, men da må jeg først finne ett en tråd som jeg har skrevet i, og så må jeg finne innlegget mitt Ser dere har fiksa "Mine innlegg" Takker og bukker! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viva_ Skrevet Mars 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 Leter etter medlemslista jeg. Er den fjerna?! Siter photojournalism. hello Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Mars 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 //--> Dette symbolet kommer under hver post.. irriterer ikke noe spes, men bare var litt rart :) Slutten på en kommentar-tag som det ble noe feil med? Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg