KristianG Skrevet Mars 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2007 http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoek/ordbok.cgi?OPP=sitere&ordbok=bokmaal&alfabet=n&renset=j Ja, mulig det. Men nå er det to forskjellige ord som er ute her da. Sitere og sitér. Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Mars 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2007 ting blir fiksa på fortløpende. i mellomtiden kan dere bruke forumet som vanlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Mars 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 Vil forumkategoriene bli sortert på en annen måte, eller forblir det slik? Synes det er rotete og lite orden slik det er nå, tenker da på de øverste kategoriene, teknisk, off topic osv Forøvrig et bra utseende på sidene, bra jobba, bf trengte dette :titties: Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Mars 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 Ikke lest alle de lange innleggene i denne tråden, men er en liten bug når man trykker på et bilde for å forstørre det, for da står det nemlig formiske bilde og ikke formiNske bilde. Og denne feilen som dukker opp HER. The Julekalender-engelsk er kanskje ikke tingen. No Tråd specified. If you followed a valid link, please notify the administrator Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Mars 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 Hvis noen skriver STORE innlegg i tråden her, så blir akkurat de rammene litt utskjøvet i forhold til de andre (kristian G sitt, og Marius sitt svar) Alså, bredere IE Edit.. virker ikke med .no adressa nå edit2 : Virker nå igjen Bagatell angående oppsett blant bilmerkene, Koeningsegg kommer etter alfa.. Litt rart med tanke på at alt annet er alfabetisk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mars 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 Vet ikke om dette er pga. nye forumet eller hva det er, men jeg opplever at epostvarslinga er veldig treg til tider. Selvom jeg har øyeblikkelig varsling på alle abonnerte tråder. Flere enn meg som har merket dette? Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fisk1 Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 Får fortsatt ikke lagt inn annonse i Ønskes Kjøpt, og blir logget ut hver gang jeg trykker på Abbonerte Tråder etter å ha logget inn. Bruker fortsatt Firefox... Siter Mazda 323 LX '94 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 Får fortsatt ikke lagt inn annonse i Ønskes Kjøpt, og blir logget ut hver gang jeg trykker på Abbonerte Tråder etter å ha logget inn.Bruker fortsatt Firefox... Og ønskes kjøpt er fortsatt ikke ferdig. så dette er ikke noe feil. det er en tjeneste som ikke er oppe ennå. slett kukkis i din browser. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
velo Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 Er det noen "knapp" en eller annen plassen som gjør at jeg kan se "Mine innlegg" for å kunne holde oversikten på hva man har svart på, lettere å kunne redigere osv? Det kunne jeg tenkt meg i allefall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 Klikk på avateren din, og dermed klikk på "Finn alle innlegg av velociTOY", så finner du straks innleggene dine. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chevy350 Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 I "Kjøp og salg" er jeg litt plaget med bildesnarveier jeg har kopiert over fra det "gamle" forumet, er dette for å tvinge meg til å laste opp bildene istedenfor? http://www.bilforumet.no/kjopsalg/showproduct.php?product=234&cat=132 I denne salgstråden min dukker det opp noen %22-tegn før og etter min bildesnarvei, før muspekeren over "Link til bilde". Når jeg prøver å redigére det bort, er alt i orden.. Siter Christian '77 Caprice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rozzy Skrevet Mars 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 Vet ikke om det er bare meg, men SØK får jeg ikke til å funke. Siter 2004 Volvo V70 1982 Mercedes G 1998 Opel Astra G 1,4 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mars 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 hvor er det blitt av funksjonen som gjør at jeg kan endre tekesten under nicket mitt? altså den lille som er i mellom avatar og nick "registrert bruker" Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Mars 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 hvor er det blitt av funksjonen som gjør at jeg kan endre tekesten under nicket mitt?altså den lille som er i mellom avatar og nick "registrert bruker" http://www.bilforumet.no/profile.php?do=editprofile Under fanen "Valgfi informasjon - All informasjon vil være synlig for andre forummedlemmer." Skrivefeil i forumet, det skulle stått "ValgfRi informasjon - All informasjon vil være synlig for andre forummedlemmer." Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mars 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 har ikke den muligheten. der har jeg url ( hjemme side ) msn,skype og de der. også er det tileggs informasjon. Ikke den linja som bestemmer hva som står mellom nick og avatar.. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg