Marius Skrevet Mars 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 Leter etter medlemslista jeg. Er den fjerna?! Bytta ut med Mine innlegg :D Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viva_ Skrevet Mars 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 Bytta ut med Mine innlegg :D Ja, såpass har jeg skjønt åå ;) Den kommer tilbake? Siter photojournalism. hello Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mars 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 Slutten på en kommentar-tag som det ble noe feil med? Vet ikke jeg, er under alle poster på forumet, ikke bare mine. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Mars 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 Vet ikke jeg, er under alle poster på forumet, ikke bare mine. Hmm, de er under mine.. Kanskje du er spesiell? hehe Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Mars 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 regner med at dere har fått beskjed! men galleriet er "fullt" av svenske ord enda :P regner med at dere fortløpende oversetter dette til norsk? Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mars 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 HÅKON! hvorfor får jeg ikke endret teksten under nicket mitt? Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Mars 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 Noen grunn til at jeg nå får mail for HVERT BIDIGE INNLEGG på forumet?? Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Mars 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 Kansje fordi du har abonert på hele forumet? :D Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Mars 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 Hehe, ikke akkurat nei ;) Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole_gunnar Skrevet Mars 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2007 hvorfor i heite må jeg alltid logge meg inn 2 ganger og vice verca?? begynner å bli irriterende... Siter -ole gunnar- 1987 vw jetta 1,6!! (nylakkert å greier) 1984 vw jetta 1,8 (skrota) 1987 volvo 244 v8 (prosjekt) 1987 volvo 240(delebil) 1985 volvo 240 ( leketøy/vinterbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet April 4, 2007 Rapporter Share Skrevet April 4, 2007 http://www.wrasko.com/bf.jpg Firefox. 1028x768 edit: i F11 View... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet April 4, 2007 Rapporter Share Skrevet April 4, 2007 http://www.wrasko.com/bf.jpg Firefox. 1028x768 edit: i F11 View... Jupp, I know. Prøvde oss litt frem bare. Ble svært liten plass til tekst på 1024, så det så bare rart ut. Tok bort all teksten inntil vi finner en løsning som sjekker skjermoppløsningen og viser tilpasset annonse :) Men takk som sier i fra. Jeg er litt for bortskjemt med 1920x1200 ;) Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunden07 Skrevet April 4, 2007 Rapporter Share Skrevet April 4, 2007 Skal det være slik info på siden også? Det har ikke jeg på min. Siter Moped nå, men kommer bil om ikke lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet April 4, 2007 Rapporter Share Skrevet April 4, 2007 Vel. FSR: Jeg har prøvd med større oppløsning, men er ikke så behaglig å se på så liten skrift som kommer da :).. Mye pga at jeg har 19' Widescreen.... Og, jeg har faktisk godt syn, og er ung :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet April 4, 2007 Rapporter Share Skrevet April 4, 2007 Skal det være slik info på siden også? Det har ikke jeg på min. Nei, tok det bort. Ble utrolig irriterende med mindre man hadde minst 1280 pixler i bredden. Så nå er det bare Heidi og sponsorlogoer :) Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg