Gå til innhold

bilforumet V2.0 - småbugs

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...
  • Svar 112
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nå begynner jeg å gå MEKTIG lei her.. Jeg har alltid kunnet brukt bokmerkene mine i Firefox for å gå inn på bilforumet (og da fortsatt være logget inn), men nå blir jeg logget ut hver gang jeg bruker de.. Jeg er heller ikke logget inn hvis jeg paster inn linken til en tråd, som jeg vil se på.. Da må jeg gå via "forum" øverst på siden, og lete meg frem til tråden. UTROLIG irriterende!

 

Hvis jeg prøver å logge inn med brukernavn og passord, så ser det ut til å fungere tilsynelatende bra, helt til du skal videre fra den "Takk for at du logget inn vw-vegard" skjermen. Da er jeg plutselig logget ut igjen! Jeg har ikke gjort noen forandringer på innstillinger i Firefox, så dette har neppe noe med min PC å gjøre.

 

Hva skjer med forumet? Dette er jo en major bug, håper det ikke er bare jeg som har detta problemet? Må fikses asap!

- 200SX S14a

X 91 Golf II

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå begynner jeg å gå MEKTIG lei her.. Jeg har alltid kunnet brukt bokmerkene mine i Firefox for å gå inn på bilforumet (og da fortsatt være logget inn), men nå blir jeg logget ut hver gang jeg bruker de.. Jeg er heller ikke logget inn hvis jeg paster inn linken til en tråd, som jeg vil se på.. Da må jeg gå via "forum" øverst på siden, og lete meg frem til tråden. UTROLIG irriterende!

 

Hvis jeg prøver å logge inn med brukernavn og passord, så ser det ut til å fungere tilsynelatende bra, helt til du skal videre fra den "Takk for at du logget inn vw-vegard" skjermen. Da er jeg plutselig logget ut igjen! Jeg har ikke gjort noen forandringer på innstillinger i Firefox, så dette har neppe noe med min PC å gjøre.

 

Hva skjer med forumet? Dette er jo en major bug, håper det ikke er bare jeg som har detta problemet? Må fikses asap!

 

I Firefox:

"Tools" -> "Clear Private Data" (eller trykk ctrl+shift+del)

Huk av for "Cache" og "Cookies" og trykk "Clear Private Data Now"

 

Da bør det fungere :)

----

2004 Seat Leon Top Sport 1.9TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jeg misliker sterkt det nye Bilforumet av den enkle grunn at systemet nekter meg å gjøre enkle ting som poste i gamle tråder og se profilen til folk for å sende PM!! Blir irritert av hva jeg oppfatter som arroganse. Hva er greia? Blir en nødt til å sette over 100kr på konto for å få vanlige brukerrettigheter eller hva? :fuckme2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg misliker sterkt det nye Bilforumet av den enkle grunn at systemet nekter meg å gjøre enkle ting som poste i gamle tråder og se profilen til folk for å sende PM!! Blir irritert av hva jeg oppfatter som arroganse. Hva er greia? Blir en nødt til å sette over 100kr på konto for å få vanlige brukerrettigheter eller hva? :fuckme2:

 

 

saklig innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager tonen. Var en del opplagret frustrasjon over brukeropplevelsen på nye Bilforumet som fikk utslipp i form av det innlegget. Det var faktisk så ille at jeg seriøst trodde Bilforumet hadde skaffet en slags betalordning, hvor alle som ikke betaler har elendige brukerrettigheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Mine innlegg" bug

Jeg får beskjed om å logge inn, jeg logger inn med gyldig brukernavn/passord ("Takk for at du logger deg inn mfafa..."), og neste siden som lastes er innloggingsiden igjen.

Nettleser: Opera 9.20

 

 

I Firefox 2.0.0.3 kommer det en feilmelding, selv om det jeg faktisk ble innlogget.

Ugyldig Bruker spesifisert. Hvis du fulgte en gyldig link, vennligst gi beskjed til webmaster

 

 

Hvis jeg som ferdig innlogget trykker på "Mine innlegg" i toolbaren så fungerer funksjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får bare denne feilen når jeg prøver å opprette en ny tråd. Har forsøkt i Firefox og IE(bilforumet.net) og Firefox(bilforumet.no).

 

Fatal error: Allowed memory size of 134217728 bytes exhausted (tried to allocate 79 bytes) in /home/bilforum/www/includes/class_core.php on line 3015

 

EDIT: Fant ut at det er noe med tittelen på tråden som gjør at det ikke fungerer.

 

Skulle ha denne tittelen, men det fungerte ikke: Stjålet: Båt på henger Kløfta den 16/05-07

 

Denne fungerte heller ikke: Stjålet: Båt på

 

F.eks så fungerte denne: Stjålet: Båt (Kløfta) 16/05-07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer ikke inn på vectra forumet, why?

Dette kommer opp:

Aleksand3r, du har ikke tilgang til å se på denne siden. Dette kan ha en av flere årsaker:

 

1. Din konto er ikke aktivert,Konto må godkjennes først av forumledere.

2. Din bruker konto har ikke de nødvendige tilganger for å se på denne siden. Prøver du å editere en annen brukers innlegg, komme inn på administrasjonsfunksjoner eller ett annet privligert område?

3. Dersom du prøver å poste ett innlegg, kan administratorene ha stengt kontoen din.

-BMW e46 2003mod 1,8 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår