Gå til innhold

KimPe`s Golf IV prosjekt

Ranger emnet

KimPe

Anbefalte innlegg

• 3 weeks later...
  • Svar 120
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

kult prosjekt:D gleder meg til å se dette ferdig;) Gjør du alt selv eller?

Kansje du har litt lyst til å hjelpe meg?

har ikek kommet sikkelig i gang enda, begynner etter ferien , sakl ha 3 uker fereie nå til uka =) så etter det blir d fart, gjør det meste selv, akkuratt motor og rammevangen sakl fadern hjelpe til med, men karosseri osv gjør jeg selv, jaudåå ;D bara at sæja ifråån ;D

Kjøretøy:-Chevrolet camaro cab 1968 Prosjekt:-Golf 4 1.6 -02 selges X-kjøretøy: Ford Mustang cab 1965 Delebil: Vw golf IV 99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
syns dere d er tungvint med alt i en post ?? sakl jeg dele det opp gang for gang og bare poste venlige poster ???

se her ja.. begynner å komme seg jaa:) Jeg synes du burde dele opp postene.. må liksom vente til alle bildene er uploadet:P men gjør som du vil jeg følger med uansett:)

2006 Bmw E91 Gangster BITCH!

1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt-

1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt-

1994Vw Corrado G60 -Vraka-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

begynner og dele opp oppdateringene, sletta den siste og la den her :) de føre den her ligger i første post, men fra nå av blir oppdateringer posta normalt

update.jpg

17.august 2007

det begynner skje ting, endelig :)

Bilen er satt opp i jiggen

S7000393.JPG

For så og dra ut rammevangen så jeg fikk løsnet motorfeste på venstre side...

S7000394.JPG

Racingmaskinen er ute :)

S7000395.JPG

og her henger den....

S7000400.JPG

fleksibel og trygg rammevang xD

S7000397.JPG

ting var bittelitt værre en forventa

torpedoveggen har fått en smell, samt bremseforsterker tannstaget og annet smått....

S7000396.JPG

nærmere mot smellen i torpedoveggen

S7000398.JPG

Det var igrunn dagen akt på verkstedet :) imorgen tidlig blir det tur på skroten for å finne noe drivaksler girkasse samt annet forstilling og bærebru osv, alt sant små piss :) xD

Kjøretøy:-Chevrolet camaro cab 1968 Prosjekt:-Golf 4 1.6 -02 selges X-kjøretøy: Ford Mustang cab 1965 Delebil: Vw golf IV 99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

update.jpg

18.august 2007

fått gjort litt idag også :)

S7000401.JPG

kledd av mer dørtrekk...

S7000402.JPG

dashbordet kom se gut idag også :)

S7000403.JPG

handskerommet ute..

S7000404.JPG

samt konsoll rundt radio og ac..

S7000405.JPG

S7000406.JPG

løsnet rattstammen,,,

S7000407.JPG

S7000408.JPG

pella ut airbaggen og rattet...

S7000410.JPG

dashen er løs....

S7000411.JPG

S7000412.JPG

og ute:)

S7000413.JPG

S7000414.JPG

ruta utskjært...

det var dagens akt foreløpig, får se om det blir emr i kveld :)

comments ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kompis kom akkuratt med passasjer airbag og airbag hjernen til meg, fikk med 4 eika airbag til rattet også, men skal finne meg 3 eika, er d noen smo vet m det går 2 forskjeldige airbagger på samme hjerne ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vært og henta panser framskjerm, bremse forsterker og et speil idag, ble en liten time småskruing på skroten :) imorra eller onsadg kommer det en delebil til meg =) som det blir ¨å plukke masse drit fra =) har oppkjøring 9 oktober, så er på tide få ræva igir vell ;D ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider