Gå til innhold

KimPe`s Golf IV prosjekt

Ranger emnet

KimPe

Anbefalte innlegg

Litt av et prosjekt:)

Hva med å bygge om til Bora front på den? Det er gromt!

har vurdert det, det blir ikek med d første, blir golf front nå i beg ynnelsen , har alt av korosseri deler til golf, så først blir det golf til jeg får mer penger, budsjette er trengt :P heah , men håper på den sakl bli rå fordet :)

Kjøretøy:-Chevrolet camaro cab 1968 Prosjekt:-Golf 4 1.6 -02 selges X-kjøretøy: Ford Mustang cab 1965 Delebil: Vw golf IV 99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 120
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

update.jpg

25.august 2007

DSCN2035.JPG

DSCN2036.JPG

DSCN2037.JPG

litt av en linjal blr litt av et regnestykke :)

DSCN2038.JPG

gammle og nye torpedoveggen...

DSCN2041.JPG

DSCN2042.JPG

venstre rammevang er kuttet av og klar til å sette på "ny" hel rammevang...

DSCN2039.JPG

DSCN2040.JPG

gammle 8x18 hjula til ts racing boraen. skal pusses ned, lakkes og høyglanspoleres igjen :)

noen som vet hvor mye senk som er fint med slike 18" ???

Kjøretøy:-Chevrolet camaro cab 1968 Prosjekt:-Golf 4 1.6 -02 selges X-kjøretøy: Ford Mustang cab 1965 Delebil: Vw golf IV 99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Ferdig med bakluka? Pussing av glassfibersparkel er jo ett h..vette for hånd da :) Men eksentersliper blir minst like bra på flate flater..

Spennende prosjekt

er ikek helt klar, skal lå det stå litt og sekke, så skla jeg legge på litt til straks, og la det sekke, pusse ned og lekke tynnt lag med finsparkel over hele flaten , hørt den ringen kommer fram pga d sekker, jo takk, meninga jeg skulle hente delebilen min idag, men fyren skulle på sjøen, så blir til uka, sakl bytte tak så jeg får takluke ;D håpe det her blir bra etterhvert :) begynnr bli utolmodig:P heah

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

update.jpg

20.September 2007

Har vært 2 turer til degernes idag å henta delebil :) grunnen til to turer var at bilen lå helt i deler :P

så her er delebilen og deler ;P

S7000531.JPG

S7000532.JPG

S7000522.JPG

Bilen var bokstavligtalt FULL, det var bare første turen til fra degernes til Halden.

S7000526.JPG

etter sann ca 20 turer opp o ned trappa til delelagret på jobben.

S7000533.JPG

Gården vi var på sto det utrolig mye rart, fikk bare bilde av en bil, var der frøste jeg så når vi kjørte inn på plassen, inne i låver og det som er , står det masse fine biler, prosjekter alt mellom himmel og jord fint stand og ikek helt så fint stand :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider