Hans Skrevet Februar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2007 Har kjøpt meg en Volvo med V8 og electromotive datasprut. Og har ikke vært borti datasprut før, er ganske grønn... Hvor finner jeg programmet og sånn...? Går det ann å hente ut og lagre den mappen som er nå...? Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bsh Skrevet Mars 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 Kan ikke hente ut den mappen som ligger inne i ecu. Da må du ha org. filen. Siter Lancer Evo II 1/4 mile 10.89@215 kmt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Mars 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 Hmm.. det var teit for den er visst sletta.... Jajaj.. Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Mars 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 Du får programvaren på http://www.electromotive-inc.com Hvilket program du skal ha avhenger av hvilket sprut du har og eventuelt hvilken EPROM som sitter i ecu'n. Der finner du også bruks- og monteringsanvisning. Som bsh skrev kan du ikke hente ut .bin fila som er i bruk, hadde samme problem selv. Om det er skikkelig mappet fra før er det jo veldig synd at man ikke får lastet ned fra ecu'n, men må starte på nytt. Var innom tanken på å spørre en software-programerer om det var mulig å få laget et program som lagde tilgang til ecu'n som en "Ekstertn enhet" på pc'n for å hente ut fila man trenger, men har aldri gjort noe mer av det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Mars 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 Ja, det er kjipt man ikke får henta den.. Men jeg får programmet i posten snart fra forrige eier, der ligger og en map som er nesten den samme som er nå.. Blir spennende å lære mer om det :) Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg