Gå til innhold

75` 244 V8 Tpi Nos

Ranger emnet


Hans

Anbefalte innlegg

  • Svar 174
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er vel igrunnen jeg som skal handle den til Hans på fredag. Ser det er noen som mener at bare amatører ikkje bygger selv ja. Hehe

sånn er det ikkje alle som er så nevenyttige som dere vet du. Etter som jeg har lest her er det du HPfreak som har solgt den til Hans?

Du som har bydg den alså? Den skal nok få det godt her i Rogaland skal du se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel igrunnen jeg som skal handle den til Hans på fredag. Ser det er noen som mener at bare amatører ikkje bygger selv ja. Hehe

sånn er det ikkje alle som er så nevenyttige som dere vet du. Etter som jeg har lest her er det du HPfreak som har solgt den til Hans?

Du som har bydg den alså? Den skal nok få det godt her i Rogaland skal du se.

 

Hepp

Er jeg som solgte den til hans ja. Men da jeg kjøpte den skulle den være nesten helt ferdig. Langt ifra sannheten. Jeg har gjort utrolig mye på denne igjen. Det vil si jeg har betalt verksteder for å gjøre d for hadde ikke plass selv jeg kunne skru på.

Jeg husker ikke hvor mye jeg brukte på bilen men mener det var utrolig mye.

Håper ikke den blir herjet ihjel med iallefall :Devil:

Real muscles, real power!

Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er bilen nesten i Rogaland fylke, var i lyngdal for 15min siden på vei til Varhaug.

 

Kondolerer med salget Hans.

 

Kjøper virker meget fornøyd da jeg prata med han på tlf, gikk veldig bra, mye bedre enn forventet sa han.

 

Blir vel litt fin mapping i nermeste fremtid forstod jeg.

- Pontiac Firebird Formula 400 1973

- 2008 Mitsubishi Outlander Innstyle+ 22"

http://www.bilforumet.no/outlander/230641-mine-outlander-mods-22-a.html#post2559049

- 2000 Peugeot 406 stv (konebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er bilen nesten i Rogaland fylke, var i lyngdal for 15min siden på vei til Varhaug.

 

Kondolerer med salget Hans.

 

Kjøper virker meget fornøyd da jeg prata med han på tlf, gikk veldig bra, mye bedre enn forventet sa han.

 

Blir vel litt fin mapping i nermeste fremtid forstod jeg.

 

helvette, da må du ikke vise deg på byen til helgen hans vis jeg er full ;)

-- Har 242 med V8-- Prosjekt

-- volvo 242L --

--X volvo 240 Turbo--

--X volvo 142--

*Member of Volvo Skrensar Lag*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da var bilen hjemme ja. Synes bilen går veldig bra tatt i betraktning at den skulle hvert mappa, men det skal ordnes enten idag eller i begynnelsen av uka. Bilen kokkte over igår kveld da den sto og sveiv på tomgang og det bobbla som bare det i tanken. "Hans hvert ute for det du". Men ellers bra skla sette på jpm felger idag og se om vi får på di staga som skla stive opp bak akslingen. Skal se om vi får noen bilder etter hvert. P.S Dei sports seta som sto i er tilsalgs for dei som liker sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, har ikke kokt for meg, har altid holdt en bra tempratur... Så det vet jeg ikke hvorfor skjedde... Starta viftene da? Det skal jo være kjøling i massevis med de viftene og den store radiatoren...?

 

mhm det stemmer det den kjøler nesten litt får mye

-- Har 242 med V8-- Prosjekt

-- volvo 242L --

--X volvo 240 Turbo--

--X volvo 142--

*Member of Volvo Skrensar Lag*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår