Hans Skrevet Mai 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2007 Bare noen bilder fra kam bytte ++ :) Meg og Turbo Tony Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet Mai 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2007 2 fine biler. Får komme med min etterhvert så kan vi vise dem hva biler egentlig er hehe Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Mai 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2007 Hadde vært kult med et rent 240 V8 treff en gang :) Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet Mai 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2007 Ikke sikkert vi blir flest men gøy hadde det vært :) Skal du på eda treffet? Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Mai 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2007 Hva , når og hvor....? ;) Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet Mai 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2007 Volvo treff i eda parken 02.06. Ikke så stort men kommer en del folk dit som skal møtes på Bilia i kongsvinger. Kan bli gøy. Må bare få meg en volvo som virker med. Har ingen bil nå :( Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Mai 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2007 Litt nye bilder :) Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTony Skrevet Mai 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2007 hans pleas ikke selg bilen din er får kul!!! trudde du sov hehe kom på døyne nå så blir jeg glad jeg stikker bort nå og magne er der med 850 turboen sin :) Siter -- Har 242 med V8-- Prosjekt -- volvo 242L -- --X volvo 240 Turbo-- --X volvo 142-- *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet Mai 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2007 Nei syns ikke du skal selge hehe Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Mai 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2007 Jeg kommer på Eda-treffet, og vet om en V40 og en 240 som også skal komme... Beklager OT... Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Mai 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2007 Ser ut til at jeg har en kjøper på bilen nå, men han kan først kjøpe den i starten av Juni. Så hvis noen kommer med cash før han så er den vekk... Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 Motoren er vel egentlig ikke noen TPI lenger, når det er satt inn datasprut!? TPI er jo forkortelse for typen sprut, og når det ikke er denne typen sprut lenger så... jah!? Blir bilen solgt eller? Til hvor i landet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Mai 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 Neida, sant nok det.. Har 2 stk som sier de skal ha den, men ingenting er sikkert før en av dem kommer med penga. Han ene er fra Hamar tror jeg, og han andre fra Trondheims trakter... Er egentlig ikke såå sugen på å selge, men vi får se.. Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
780V8 Skrevet Mai 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 Motoren er vel egentlig ikke noen TPI lenger, når det er satt inn datasprut!?TPI er jo forkortelse for typen sprut, og når det ikke er denne typen sprut lenger så... jah!? Njaaa. TPI betyr jo Tuned Port Injection og det betyr at innsug og runnere er "tunet" i lengde og volum for å få høyt dreiemoment på motor. Og siden han fortsatt har innsuget så er det faktisk en "TPI", uavhengig av motorstyringen.. :) Siter [ ] -88 Volvo 780 Bertone V8 [X] -86 Volvo 245 GLT V8 [X] -76 Porsche 911 Targa [X] -69 Plymouth GTX cab [X] -73 Volvo 164E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Juli 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 Noen her som vet hvor man kan få tak i NOS klistremerker til å ha i ruta på bilen..? Bilen er ikke solgt, jeg er en treg type.. Og vil egentlig beholde den ;) Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg