fsl Skrevet Mars 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 Det med å kjøre med forrige eiers forsikring er jo helt opp til forrige eier, han kan jo nekte deg det...men bare å få transportert bilen hjem burde man vel få lov til :) Siter - 04 RAM 2500 Cummins - 92 Civic EG9 VTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Mars 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 Det er vel ingen som nekter å omregistrere bilen selv om det er kjøper som kommer med vognkort del 2.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evil-twim Skrevet Mars 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 Mente det var et krav om at selger måtte møte personlig...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Mars 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2007 Nopes. Kun at vognkort del 2 MÅ innleveres før bilen kan omregistreres. Mange bor jo slik til at Posten er eneste mulighet til å få levert salgsmelding.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fox Skrevet Mars 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2007 Beste er å ha en konvolutt klar til del 2 som dere kan dra til en postkasse å levere. For jeg fikk trøbbel med at selger aldri leverte del to. Det resulterte i at jeg fikk avskiltingsbegjæring etc. Gjøken påsto han var på ferie eller noe. Ferie i flere mnd... Men han leverte dagen etter jeg sa at evnt bøter fra bomringer etc kom til han (Noe de ikke hadde gjort siden vi begge sto som eiere og jeg som den "nyeste") Da jeg spurte Biltilsynet om hvordan jeg kunne få han til å levere sin del sa de nærmest at det var mitt problem. Jaja. Siter '07 Ford disConnect 220LX '98 Audi Cabrio x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet April 5, 2007 Rapporter Share Skrevet April 5, 2007 klart du kan bruke bilen selv om ikke vognkortet står i ditt navn(siden du nettopp har kjøpt bilen). Du vil jo få din kopi/utgave av kjøpskontrakten. Når det gjelder forsikring, er den i orden fra øyeblikket du har ringt forsikringsselskapet, den gamle eieren vil derimot ikke kunne si opp si forsikring FØR bilen er omregistret i autosyss(dette gjelder ihvertfall hos gjensidige) . Jeg har sagt opp bilforsikring i gjensidige. Ikke noe problem selv om det er skilter på bilen. Men du vil få en avskiltingsbegjæring i posten da.. Nopes. Kun at vognkort del 2 MÅ innleveres før bilen kan omregistreres.Mange bor jo slik til at Posten er eneste mulighet til å få levert salgsmelding.. :) Må vel ikke leveres inn, men husk å skriv ned pin-koden som står i vognkortet når du kjøper bil for da trenger du ikke selve vognkortet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg