Gå til innhold

Passer denne bryteren til tåkelys?

Ranger emnet

Birkelund

Anbefalte innlegg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal fungere fint den der.

"... European Headlight Switch (usually called a "Euroswitch") will give you full control over your City Lights, Parking Lights and Fog Lights (Front AND Rear fog lights where available)."

Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil...

2007 VW Golf GT

x 1998 VW Golf GTI

x 1989 VW Golf GTI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er:

I tyskland og egentlig ellers i europa er det ikke påbudt med kjørelys, så de bryterne der er ofte stilt slik at kjørelysa ikke skrur seg på av seg selv.. Måtte bytte bryter på en audi a6 jeg importerte fra belgia...

mvh

Har en slik bryter i min Golf IV, og kjørelysa funker fortsattbabyhmm?

The Power of Six

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er:

I tyskland og egentlig ellers i europa er det ikke påbudt med kjørelys, så de bryterne der er ofte stilt slik at kjørelysa ikke skrur seg på av seg selv.. Måtte bytte bryter på en audi a6 jeg importerte fra belgia...

mvh

"... An absolute MUST HAVE for those disabling DRLs (Daytime Running Lights)."

Vil nok også henge meg på at Hella er bedre, men du får hva du betaler for. Får jo tak i billige Hella fra det store utland også ;)

2007 VW Golf GT

x 1998 VW Golf GTI

x 1989 VW Golf GTI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hva bryteren koster hos Møller?

Slipper hvertfall slik det er på MKIII, der må man kjøpe hele driten med dimmer til dash`n og justering på lyktene. Om jeg ikke husker helt feil var det rundt 1500,-.

Forresten, noen som kan forklare meg forskjellen m/u fjernstyring på Hella lyktene?

2007 VW Golf GT

x 1998 VW Golf GTI

x 1989 VW Golf GTI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med fjernstyring slipper du å legge kabel gjennom torpedoveggen.. :) ikke verdt pengene.. Mere stabilt med kabel vil jeg tro :)

Er dette noe som da kobles inn på den orginale bryteren, eller blir det èn bryter i tillegg?

Må vel være et orginalt uttak i motor-rom til tåkelys, eller?

2007 VW Golf GT

x 1998 VW Golf GTI

x 1989 VW Golf GTI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette noe som da kobles inn på den orginale bryteren, eller blir det èn bryter i tillegg?

Må vel være et orginalt uttak i motor-rom til tåkelys, eller?

Nøyaktig det jeg funderer på også... har byttet bryter men hvor skal ting kobles?

Har egen tråd på det der om noen har peiling: http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=161735

1998 VW Golf IV 1,8 Highline

Solgt 1989 VW Passat GL Sedan 1,8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei. har du kjøpt bryter til tåkelysene.

har 2 ekstra fjernstyringer til tåkelys sett fra hella. hvis du er interesert.

det eneste du trenger å gjøre er og koble ledningene på + og - inni tåkelysene.

legge ledningene fint opp til batteriet. stripse fast den trådløse sensoren der, og koble til + på batt, og jorde den andre ledningnene. så får du en ekstra liten kontroll der du kan slå av og på lysene har dette selv. funker strålende.

koblet opp på 5 min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei. har du kjøpt bryter til tåkelysene.

har 2 ekstra fjernstyringer til tåkelys sett fra hella. hvis du er interesert.

det eneste du trenger å gjøre er og koble ledningene på + og - inni tåkelysene.

legge ledningene fint opp til batteriet. stripse fast den trådløse sensoren der, og koble til + på batt, og jorde den andre ledningnene. så får du en ekstra liten kontroll der du kan slå av og på lysene har dette selv. funker strålende.

koblet opp på 5 min.

Problemet blir jo at det blir enda en bryter, og dem vil vel ikke slå seg av når man setter på fjernlys osv.

Peneste er jo og ha den på den orginale.

2007 VW Golf GT

x 1998 VW Golf GTI

x 1989 VW Golf GTI

Lenke til kommentar
Del på andre sider