Ost Skrevet September 23, 2003 Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 Er det mange som er interessert i et siste treff på Lånke før vinteren setter inn? Søndag 5. Oktober og 28. September er de gjenværende ledige. Gi beskjed om det er stemning for noe slikt! Siter OZzzt zzzz 93 Audi S2 coupe - Powered by ES-tuning http://www.team-quattro.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet September 23, 2003 Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 Dersom det blir treff så kommer jeg hvertfall! Gikk glipp av treffet sist så:mad: Håper det blir et treff til! Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvoMan1380461453 Skrevet September 23, 2003 Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 5okt-- Siter King Of StreetRacing Av me klærne på me klærne opp i trærne sug på tærne...Dæven du e pære :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet September 27, 2003 Rapporter Share Skrevet September 27, 2003 Det må da vell være interesse for et treff til? 5. oktober høres kanll ut det. Så foressten et oppslag om Rånebil-treff 4. oktober. Noen som vet hvor? Ikke si at det er sånn 'purken-samler-rånebilene-for-å-skrive-ut-mest-mulig-bøter-treff? Mener jeg så et NAF-skilt på plakaten også....Anyone? Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ost Skrevet September 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2003 Ser ikke sånn ut. Minimalt med tilbakemelding... Så da blir det ikke noe :( Rånebil-treff?? I'm there :D Siter OZzzt zzzz 93 Audi S2 coupe - Powered by ES-tuning http://www.team-quattro.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raboc Skrevet September 27, 2003 Rapporter Share Skrevet September 27, 2003 Så dette først nå, og den 5. kan jeg visst ikke heller :( (ikke at jeg har noen banebil, men jeg støtter gjerne opp om et slik treff her oppe i barteland!) Siter '99 Audi S4 '12 Honda CB1kR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mort1 Skrevet September 27, 2003 Rapporter Share Skrevet September 27, 2003 Hvis jeg får eu-godkjent golfen, og fått den ned på bakken igjenn, kommer jeg.. Hvis det blir no kjøring på bane hvertfall. Siter 87 Golf Gti 78 Golfcart 84 Honda MB5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg