Shakotan Skrevet Mars 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 Må bare forsikre meg om alle driftinggutta får med seg dette: http://www.bilforumet.no/showthread.php?p=1778463#post1778463 :driving Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mars 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 *har ventet siden oktober* Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guffen Skrevet Mars 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 skrur som bare faen jeg... men trenger masse penger... Siter - Opel Vivaro - Nissan S13 Silvia - Toyota Hiace (til salgs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scrat Skrevet Mars 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2007 jeg er så klar for den dagen as, selv om bilene mine ikke er helt klare ennå hehe, Siter -67 VW boble (herbie) -78 Volvo 242 V8 -78 Volvo 242 4x4 turbo Sheriff Edition -01 Ford F250 *Powerstroke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowx Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 Hei hei! FSR, er det bunnet påmelding for license day? Jeg regner med å være ferdig, men har fremdeles en motor i deler så kan ikke være 100% sikker. MVH Sindre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet Mars 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 Hei hei!FSR, er det bunnet påmelding for license day? Jeg regner med å være ferdig, men har fremdeles en motor i deler så kan ikke være 100% sikker. MVH Sindre Den 07.04 blir den strengt tatt bindende, men ikke værre enn at du selvsagt kan melde deg av igjen dersom du ikke blir ferdig. Vi fortsetter å ta i mot påmeldinger etter at det eventuelt er fullt, så da får bare første mann i køen din plass. Ordner seg vøtt ;) Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
porsche_dude Skrevet Mars 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2007 men hvorfor ble lisence day flytta 2 uker frem egentlig? Siter with no power, comes no responsibillity * volvo 740 '86 (bruksbil) * porsche 944 '86 (prosjekt) * suzuki GSX-R 750 '92 * nissan 200 S14 '95 (driftebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet Mars 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2007 men hvorfor ble lisence day flytta 2 uker frem egentlig? Godt spørsmål. Du får spørre Rudskogen. Vi ble bare flyttet. Aner ikke hvorfor... Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Mars 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2007 Riktig dato for kjøring er da 14.04?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet Mars 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2007 Riktig dato for kjøring er da 14.04?? Som det står i linken i første post og på hjemmesiden ja... Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
porsche_dude Skrevet Mars 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2007 jeg blir ikke klar til lisens dagen med 200 min desverre, men kan jeg dukke opp med en bmw som knapt klarer å få ut bakenden på våt asfalt? bare så jeg kan få personlig lisens, og så vise 200'n når den er klar og få vognlisens før lånke? Siter with no power, comes no responsibillity * volvo 740 '86 (bruksbil) * porsche 944 '86 (prosjekt) * suzuki GSX-R 750 '92 * nissan 200 S14 '95 (driftebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet Mars 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2007 jeg blir ikke klar til lisens dagen med 200 min desverre, men kan jeg dukke opp med en bmw som knapt klarer å få ut bakenden på våt asfalt? bare så jeg kan få personlig lisens, og så vise 200'n når den er klar og få vognlisens før lånke? Jada, så lenge du lover å prøve å sladde :D Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scrat Skrevet Mars 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2007 rally lisens, er den godkjent? trenger jeg da den andre? snakka med han ene på nbs å han mente det gikk ok, men vil bare dobbelt sjekke Siter -67 VW boble (herbie) -78 Volvo 242 V8 -78 Volvo 242 4x4 turbo Sheriff Edition -01 Ford F250 *Powerstroke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
porsche_dude Skrevet Mars 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2007 Jada, så lenge du lover å prøve å sladde :D seff er jeg der for å slædde :titties: men ser ut som om jeg kan få bruke m3'n til en annen kompis som også skal dit for å få lisens. går greit det om det er 2 mann på en bil? Siter with no power, comes no responsibillity * volvo 740 '86 (bruksbil) * porsche 944 '86 (prosjekt) * suzuki GSX-R 750 '92 * nissan 200 S14 '95 (driftebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford'n Skrevet Mars 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2007 kommer med 325'n håper ikke den blir for slapp altså! skal ikke stå på innsatsen ihvertfall, da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg