Gå til innhold

Hjelp med Pioneer DEH-P9800BT

Ranger emnet

BadV12

Anbefalte innlegg

Noen som har denne spilleren som vet hvordan man får til å streame musikk fra mobilen? Tipper jeg har en mobil som ikke støtter denne funksjonen (W810i). Får handsfri-funksjonen til å fungere uten problemer, men ikke BT-audio.. :/

Mitsubishi Pajero TDI 92'

Subaru Impreza WRX STI 04' *Solgt*

Toyota Landcruiser LJ70 86' 2.5 TD *Solgt*

Audi A4 95' 2,8 Quattro *solgt*

VW Vento 92' 1,8 CL *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den støtter w810i i allefall.

Har sett i bruksanvisningen, og der står det om steaming fra mobil. Lest det kapitellet?

Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet

[-] '94 BMW 318is Full M-Tech

[x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I

[x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II

[x] '88 Golf II '90-Look

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja har lest å prøvd, men får ikke spilt av musikk på anlegget.. Prøvde med fatter'n sin mobil, en SE K800i, å da kunne jeg bare styre Play/pause og Stop på mobilen.. Men er jo ikke no morro å sitte å høre på musikk fra mobilhøytaleren.

Mitsubishi Pajero TDI 92'

Subaru Impreza WRX STI 04' *Solgt*

Toyota Landcruiser LJ70 86' 2.5 TD *Solgt*

Audi A4 95' 2,8 Quattro *solgt*

VW Vento 92' 1,8 CL *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, hmm.. Skulle gjerne ha hjulpet deg, men jeg har ikke denne spilleren selv, så jeg har ikke peil. Om du har kjøpt den i butikk og ikke over internett så kan vel forhandleren hjelpe deg? Ellers så vet jeg at Pioneer Norge pleier å være ganske behjelpelig over email.

Lykke til! :)

Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet

[-] '94 BMW 318is Full M-Tech

[x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I

[x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II

[x] '88 Golf II '90-Look

Lenke til kommentar
Del på andre sider