lille79 Skrevet Mars 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 hei. bytta til vanlige Beru plugger på min 320I 87 mod, og nå går den som en "bøtte møkk" og starter nesten ikke.. :hvaskjera Fra før sto det i noen plugger med 4 "klover", og var bedre å starte da.. fordeler, bensinfilter og bensintank er byttet.. noen erfaringer der ute?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Mars 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 Hjelper deg nok ikke, men de med 4 "klover" heter vel Super 4. Hvis du lurte på det. Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfcab Skrevet Mars 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 hei. bytta til vanlige Beru plugger på min 320I 87 mod, og nå går den som en "bøtte møkk" og starter nesten ikke.. :hvaskjera Fra før sto det i noen plugger med 4 "klover", og var bedre å starte da.. fordeler, bensinfilter og bensintank er byttet.. noen erfaringer der ute?? min fjuska med nye bosch plugger, satt i nye ngk bp7es... med litt mindre gap enn orginalt, og nå går den klokkereint!! kjører med turbo da¨.. få tak i NGK eneste som duger uansett bilmerke. tror ngk bp6es er benevnelsen du skal ha på din Siter pajero vinterbil bmw e30 turbo godkjent:)-> Twin Turbo har en e30 320I for salg som kan vises med turbo. søknadspapirer er godkjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lille79 Skrevet Mars 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 ok, takk for svar.. skal gjøre som dere sier å bytte til ngk plugger idag:blunk: så får vi se åssen det går.. skal "poste" resultatet ikveld etter bytte jeg.. lurer på å bytte farge på bilen til matt svart.. noen med formening om matt er bedre enn vanlig blank liksom?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lille79 Skrevet Mars 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 ja, da har jeg bytta til ngk plugger, og den går bedre på tomgang.. men fremdeles litt treg å fyre.. men det får gå;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg