Bead-lock Skrevet Mars 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 Hva tror dere blir årets farge... Virker som det er mye "gale" mennesker rundt om som vil ha rosa biler... Kan det stemme?? :D Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet Mars 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 Jeg tror årets farge er hvit, helt vanlig hvitfarge uten perlemor å slike ting:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Mars 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 Tror dekaler tar helt av dette året, mest mulig bling, røyk, farger pupper og lår. Men det har vel kanskje tatt av fra før ? Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bolgnes Skrevet Mars 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 Jeg tror årets farge er hvit, helt vanlig hvitfarge uten perlemor å slike ting:) Ja, Tenker hvitt jeg også... men med perlemor og diverse effekter, gjerne fargekombinasjoner med hvitt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Mars 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 blir nok hvit ja.. blir vel en del drifting gutter.. de liker jo hvit:) og cleane biler.. der blir det vel også hvit.. jdm i allefall.. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Mars 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 Hvis tunerne følger litt med bilprodusentene kommer vel "jord og kaffe" fargene litt mere frem i år.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet Mars 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 menne... hva VET dere blir lakket rundt om og som dere har sett på veiene i det siste?? Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet Mars 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2007 candy red og hvit tenker jeg blir populært, vet om flere som skal ha candy red(red candy?) husker ikke helt åssen det skrives. :p Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Mars 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2007 tipper det blir retro look som smyger seg inn i år, altså typen latte farger omtrent, litt pastell aktige farger med pærlemor og litt ekstra glans osvosv.. Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242 1,9l Skrevet Mars 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2007 svart:D er og forblir på topp trur jeg.. Siter 242 240 turbo diesel 240 turbo b21et 240 gl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi quattro Skrevet Mars 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2007 Blir sikkert 2delt lakk. :ahahahhaha: Siter 98 Audi a6 1,8tq 92 Vw Passat 1.9tdk 82 MB Gelenderwagen 300Td X 85 Audi 100cs quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet Mars 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2007 Rosa er absolutt innenfor topp 3 vaffal! Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet Mars 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2007 skal bli morro å se trenden på hva slags farger det går i på utstillingen i Jønkjøping i Påsken... I fjor så vil jeg si Orange/ VS Motor M3 typen var den som var på flest biler.... 12 biler bare i monteren til Real Car....:boxing Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet Mars 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2007 hmm.. tipper candy rød og svart.. dvs 2 delt lakk:magic: Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*TKV* Skrevet Mars 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2007 Jeg vil tro hvit med svart panser, tak, etc. på JDM fronten ihvertfall. Siter ''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.'' Min lillesøster på 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg