Gå til innhold

Galleri vs Medlemmers egne bilder

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Den nye galleri funksjonen. Hvordan vil dette fungere?

Jeg likte hvordan "medlemmers egne bilder" delen av mediaforumet hadde utviklet seg. Hvor man kunne få god og konstruktiv kritikk på bildene sine, og hvor man fikk ros når man knipsa noe bra. Hvor folk arrangsjerte egne foto treff osv

Hvordan vil dette bli med gallerifunksjonen?

Vil ikke litt av motivasjonen med å legge ut sine egne bilder bli borte?

Jeg syns at vi dere burde beholde "medlemmers bilder" underforumet. Og heller legge ut de gode bildene på galleriet, kanskje lage en Hall of Fame som blir liggende i galleriet?

Ellers så var endringene flotte, God work!

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi vil ha alle bilder i galleriet. Mere bilder i galleriet jo bedre er det for oss! Men jeg har en funksjon her som gjør at du kan sette inn dine bilder i galleriet rett i forumet. Videre så har jeg tenkt å lage en kategori for foto folk på galleri delen som vil bli forbeholdt en spesiell brukergruppe. Dvs hobby fotografer slik at det kan gis konstruktiv kritikk her.

Tror også det ligger mye i gammel vane er vond og vende ;)

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror også det ligger mye i gammel vane er vond og vende ;)

True true, men hvorfor forandre en god vane:sombrero:

Heller legge til ennaa en god galleri uppdatevane:blunk:

Om du har lyst, jeg har ikke tid, men det har du kanskje heller ikke... Saa ligger det mye bilder fra andre deler av verden enn forfryste norge i bildetraaden min! Kanskje de kan havne i galleriet

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider