Gå til innhold

Ang. kjøp og salg.

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Jeg synes kjøp og salg annonser burde være sperret for for alle andre enn annonsør. Jeg er drit lei alle som kommer med duste-komentarer slik som "en sånn får du på huggeren til halve prisen" og "trekk fra en null på prisen, så gidder kanskje noen bry seg". Det verste er at dette kommer fra folk som ikke har planer om å kjøpe/selge en slik del i det hele tatt, men som bare sitter å slenger dritt.

Aller henvendelser burde kun skje via telefon, mail eller p.m.

Det er ikke lenge siden en kar som skulle selge en motor rett og slett måtte slette tråden sin for den ble fylt opp av tull med en gang.

Noen som deler mitt syn her?

Hans A. Sveine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis en tråd blir fylt av tull kan trådstarter be om at det blir rydda i tråden. Det er det den lille røde trekanten er til.

Ja men det er så unødvendig! Skal ikke være nødvendig vist folk hadde hatt litt folkeskikk og et minimum av respekt for andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener at det er for liten reaksjon på "minder forseelser"...hadde folk f.eks fått en uke eller 2 ferie hvis de fikk 3 usaklige innlegg slettet hadde vi sett litt mer respekt.

Mvh. Hans -

Det er ikke fart som dreper, det er smellet.

It's not the fart who kills, it's the smell!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en annen ting til kjøp og salgforumet:

Jeg prøver å legge inn en Ønskes kjøpt, men det får jeg tydligvis ikke lov til siden jeg ikke kan velge noe i "steg 2 av 3".

Ellers så syns jeg også at kjøp og salg-delen virker ganske så rotete lagt opp og knotete å navigere i.

-98 Nissan 200sx Racing s14a

-87 Volvo 240 GL, vinterbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes kjøp og salg annonser burde være sperret for for alle andre enn annonsør. Jeg er drit lei alle som kommer med duste-komentarer slik som "en sånn får du på huggeren til halve prisen" og "trekk fra en null på prisen, så gidder kanskje noen bry seg". Det verste er at dette kommer fra folk som ikke har planer om å kjøpe/selge en slik del i det hele tatt, men som bare sitter å slenger dritt.

Aller henvendelser burde kun skje via telefon, mail eller p.m.

Det er ikke lenge siden en kar som skulle selge en motor rett og slett måtte slette tråden sin for den ble fylt opp av tull med en gang.

Noen som deler mitt syn her?

Hans A. Sveine

Kan jo takke deg selv litt også.

det er lov å rappotere inn om dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

;1781431']Har en annen ting til kjøp og salgforumet:

Jeg prøver å legge inn en Ønskes kjøpt' date=' men det får jeg tydligvis ikke lov til siden jeg ikke kan velge noe i "steg 2 av 3".

Ellers så syns jeg også at kjøp og salg-delen virker ganske så rotete lagt opp og knotete å navigere i.[/quote']

ønskes kjøp et ikke klargjort ennå.

det vil snart være oppe.

navigeringsproblemet ditt er nok en tilvenningssak siden du er vant til forumet.

dette er likt for alle, trøst deg med det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider