Gå til innhold

vanlige feil på e34

Ranger emnet


V.Marcil

Anbefalte innlegg

Det har jeg og gjort med min. eller sånn delevis. man måtte åpne lyktene å legge inn ringene. så lime igjen. dritt jobb. annbefaler å kjøpe ferdige lykte med det ser mye fetere ut med hjemmelagde

 

bmw006.jpg

 

Forskjellen på orginal lyktene og engleauan:boxing

Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Hmm, ikke noen som har nævnt noe særlig med vanlige feil og ting man bør se etter på e34, funderer på å kjøpe meg e34 selv.

 

Hva med denne? http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1440290 Grei pris?

Med tanke på km standen og slitedeler, hva bør være skiftet på denne for at man skal unngå store kostnader de neste årene??

 

 

Hvordan er det med m20/m50 motor hvilken bør man satse på? hvordan er påliteligheten/driftskostnader på disse?

 

Undres også over hvorfor 530'ene ser ut til å vere så "billige" i forhold til mange andre 520/525.. Er disse v8'erne dårligere motorer eller mye dyrere i drift/vedlikehold?

 

The Edge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det med m20/m50 motor hvilken bør man satse på? hvordan er påliteligheten/driftskostnader på disse?

 

 

The Edge

 

Ville garantert gått for M50 motor da den har 12ventliler mer, 150hk mot 129 og betydlig mer drag. Er vel kanskje ikke det beste å skru på, men bruker å være greie å vedlikeholde. Har selv en 520i, syns bmw har laget er alt for liten sekser her og man oppnår ikke krefter før på veldig høye turtall. Så ville gått for en 525 eller mer;)

 

Og når det gjelder lykter og deler ville jeg kjøpt det på koed.dk da de er mye billigere en noe sted jeg har sett i norge. Man sparer masse selvom frakt og toll kommer i tillegg, kan jo alltids ta en liten tur til Danmark;P

Opel Rekord B 1966 1700 2 dørs sedan

Opel Kadett B 2 1971 1100 2 dørs

Range Rover 3,5

Toyota Carina Stasjonsvogn(hugges snart)

Bmw 520 24 ventiler(Til salgs)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville garantert gått for M50 motor da den har 12ventliler mer, 150hk mot 129 og betydlig mer drag. Er vel kanskje ikke det beste å skru på, men bruker å være greie å vedlikeholde. Har selv en 520i, syns bmw har laget er alt for liten sekser her og man oppnår ikke krefter før på veldig høye turtall. Så ville gått for en 525 eller mer;)

 

Og når det gjelder lykter og deler ville jeg kjøpt det på koed.dk da de er mye billigere en noe sted jeg har sett i norge. Man sparer masse selvom frakt og toll kommer i tillegg, kan jo alltids ta en liten tur til Danmark;P

Opel Rekord B 1966 1700 2 dørs sedan

Opel Kadett B 2 1971 1100 2 dørs

Range Rover 3,5

Toyota Carina Stasjonsvogn(hugges snart)

Bmw 520 24 ventiler(Til salgs)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

toppene har en tendens til å ryke når de begynner å nærme seg 300.000km. og i hvertfall på min så faller instrumentene ut med jevne mellomrom. har og hørt at noen tapper seg for strøm. mn iflg en bekjent som er bmw fanatiker så er det gode motorer. men så er det jo stag og slike ting i hjulopphengene. skal ikke prøve å forklare nærmere da jeg ikke vet hvilke det er snakk om:blunk: lykke til med kjøp av bil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Jeg har samme problem, turtelleren min og bensinforbruk greia detter ut. Min 525 har snart rulla 300000 og har ingen problemer med motoren der. Stemmer også det du sier om forstillingen, endel som ryker der:)Så er også hjullagrene min bak ryki

Audi Coupe Quattro & Audi Coupe Quattro -http://www.bilforumet.no/prosjektforum/232198-stiffmast-audi-coupe-quattro-89-na-bilder.html

Audi 100Sedan 2.8E 91mod(TILSALGS) - Audi A4Avant 1.8 01mod(SOLGT) - Bmw 520 89mod(KVITT)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår