Gå til innhold

Bilder av A4!! :)

Ranger emnet

BBS_RS

Anbefalte innlegg

• Svar 202
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by audi4ever

Her er min nye.

-98 1,8 TSQ Avant

Norsk bil hvor alle servicer er fulgt.Bilen er holdt vedlike uten hensyn til kostnad. 19" BBS 235/35 (sommer) og 17" (vinter). AP Racing 330mm bremser. Ferrita eksos. EVO ms intercooler. KW type 2 senkesett

Står nå hos TS-RACING for annabole innsprøytninger.

350228-bilde1-dscn0581.jpg

Elsker de felgene....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal prøve å komme opp til 300hk nå.

Vi får se hvor mye det blir, gleder med til å hente i påsken.

Skal en tur innom Elmia før jeg kjører hjem til Vadsø. Får prøvd bilen litt da :)

300 enn så lenge?? ;o)

Hehe, disse IHI turbo bolt on sakene til bl.a. Jabba er jo gode for inntil 360hk med originale interne deler... Tror et slikt kit kostet 50 000nkr i UK eller noe, mulig det "bare" var for et 270hk kit...

innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro

host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget pen bil du har der Dieselpower. Du har gjort akkurat det jeg vil ha gjort med bilen. Minimalt men dog helts rett. Jeg var på utkikk etter en slik nå når jeg byttet nå sist, men det var ikke mange tilsalgs som sto til mine krav. 130tdi, quattro, avant, sportsseter, xenon, sølv eller grå med masse ekstra utstyr til en grei pris. Så derfor handlet jeg den gammle typen som er den 3'de a4 1.8tq avanten jeg har eid. Er sinnsykt godt fornøyd med disse bilene. Gleder meg bare til å hente min hos TS-RACING i påska :)

BB-Racing AS

Provides power with technology by TS-Racing

96 23 10 10

http://WWW.BB-RACING.COM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget pen bil du har der Dieselpower. Du har gjort akkurat det jeg vil ha gjort med bilen. Minimalt men dog helts rett. Jeg var på utkikk etter en slik nå når jeg byttet nå sist, men det var ikke mange tilsalgs som sto til mine krav. 130tdi, quattro, avant, sportsseter, xenon, sølv eller grå med masse ekstra utstyr til en grei pris. Så derfor handlet jeg den gammle typen som er den 3'de a4 1.8tq avanten jeg har eid. Er sinnsykt godt fornøyd med disse bilene. Gleder meg bare til å hente min hos TS-RACING i påska :)

Ja, bortsett fra quattro, så har vel denne det du listet opp der ja, veldig fornøyd med denne bilen. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://bukk.mine.nu/jan/bilder.html

Bilen min! Nyvaska å lagt om til sommerdekk! Må bare få lagt den litt mer nedover mot bakken :D Noen andre ideer?

P.S: Noen fortelle meg hva jeg skriver for å få bilde "synlig" frem i trådene/Posten?

hvordan jeg "attacher" bilde..

PROSJEKT PASSAT1 '98
PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen

NÅ ~ VW Passat GTE '16

X ~ VW Passat `08 SportLine
X ~ VW Passat `98
X  ~Audi A4 `95
Member of VW Audi Club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by TropicX

P.S: Noen fortelle meg hva jeg skriver for å få bilde "synlig" frem i trådene/Posten?

hvordan jeg "attacher" bilde.. [/b]

IMG_4408.JPG

Du bruker knappen som heter IMG og kopierer inn linken til .jpg bildet ditt. Da blir det slik som over ;)

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by audi-maniac

a4 med snøplog?:rolleyes:

ugly:D

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospect.pl?nr=355663&username=

MEGA LOL!!!

jeg går i klasse med han fyren :eek:

bilen ser nokk ganske skabby ut på bilde men det er faktisk en rå bil når du ser den i real time.

ps. "snøplogene" er nå av og den ser , JA, bedre ut...

355663-bilde1-p1010181.jpg

CorsaA 1.8 16vT

CorsaA 1.3

http://www.bilforumet.net/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider