Gå til innhold

Bilder av A4!! :)

Ranger emnet


BBS_RS

Anbefalte innlegg

  • Svar 202
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

såg fint ut den toninga.. trur mine er ein tanke mørkere.. ka slags film eg har er ikkje eg sikker på.. er gjort hos solfilmspesialisten i oslo trur eg.

1996 mod A4 1.8tq. kw justerbart understell. ebc bremser, 19 toms rs6 med 235/35 dekk med spacer, 280hk kit fra TS-Racing, stort ramair konfilter. stor intercooler. ts-racing/forge resirk.ventil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by kjetil1980

såg fint ut den toninga.. trur mine er ein tanke mørkere.. ka slags film eg har er ikkje eg sikker på.. er gjort hos solfilmspesialisten i oslo trur eg.

 

Det er nok gjort i tyskland det jeg har.. Solfilmspesialisten i oslo er bra.. Der får man bra resultat med garanti å alt.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by kjetil1980

er hvertfall ingen stripe i filmen i filmen.. litt arti når purken ikkje bryr seg om det.. :)

 

Jeg har lagt på film på alle rutene mine selv på den andre bilen.. Der vannslipte jeg alle kantene med fint papir sånn at det ikke skulle bli stygt.. Ble stoppet av purken og de kunne ikke skjønne annet enn at rutene ikke var sotet.... :D Skal du på treff til sommeren forresten? våler, rudskogen, NBS??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja var planen¨å ta seg ein tur nedover på ett eller fleire treff.. skal t å begynne å lage reportasje til treffpunkt no.. :) når du har hatt må eg og . :)

1996 mod A4 1.8tq. kw justerbart understell. ebc bremser, 19 toms rs6 med 235/35 dekk med spacer, 280hk kit fra TS-Racing, stort ramair konfilter. stor intercooler. ts-racing/forge resirk.ventil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by kjetil1980

ja var planen¨å ta seg ein tur nedover på ett eller fleire treff.. skal t å begynne å lage reportasje til treffpunkt no.. :) når du har hatt må eg og . :)

 

Det er bra.. :) Det er alldid moro å lese om biler i klubben.. Mye spørsmål jeg har fått svar på ved å lese reportasjer i treffpunkt! ;) Ser fram til å lese om din! thumpsup

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Four rings

Jævlig pen den der.

 

Hvor mye har du senket bilen din?

 

Takk! Det bilde er litt gammelt da.. Etter det er alt lakkert i bilens farge.. Fangere foran og bak + kanalskjørta... Er ikke helt sikker på hvor mye bilen er senka men er lav nok iallefall.. ;) Sitter justerbart sett foran + Koni bak.. Hjelper ikke akkurat på høyden når felga er 17" da... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår