Gå til innhold

Første Streetmeet Ingierstrand - -> 26 mai <- Spread the word!

Ranger emnet

Fres

Når?  

65 stemmer

1. 1. Når?

• 5 Mai?
      28
    • 26 Mai?
      18
    • Før!
      20

Anbefalte innlegg

• Svar 187
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest 426hemi
hva er det med ingierstrand som er så magisk? jeg syntes det er ett tragisk sted.

men jeg er ikke så innterisert av å se original biler spole enten på forhjul/bakhjul og da med kun ett hjul som det ryker av.

kan ikke noen prøve å dra igang ettt treff med kun tre dagers opprop, så det blir kun fem biler som møter opp?

streetmeet er oppbrukt, se bare selv på det realcar arrangerte idag, det var ikke mange der når jeg var der, og da var høyde punket sangen "my boobs are okay", og mustangen til en kamerat av meg!

Jo, men volvo_sleeper, når du skriver sånt som dette på forumet her så kan du ikke kreve å bli tatt seriøst, såpass må du bare skjønne!

Hvis du er så totalt borte vekk at du ikke ser forskjell på en supra med 510 hester på bakhjula og en audi 80 med 50 hester på forhjula, så ta turen til ingjerstrand så skal vi vise og forklare deg! :).

Så kanskje du vil forandre dine forutinntatte meninger littegrann.

bla deg noen sider tilbake i tråden og du vil se bilder av den supraen, den var der, og ja, den dro 8000 rpm og svidde gummi..

Så hvis du er lei av gamle drittbiler, så kom deg til ingjerstrand og se på noe som er fett!!

De som pleier å være der biter ikke, har bra biler og du vil se at det du sier egentlig bare er løgn...

Har du forresten vært på ingjerstrand????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan ikke du arrangere ett treff da? at 240råner ble sur pga jeg dissa kameraten hans med fiestaen så behøver vel ikke du snakke slik! "drømmern" gå og legg deg, bokstavelig talt.

åhh nei, ble du lei deg fordi jeg ble irritert over all sytinga di ?? Skjerp deg, forvent kritikk når du kommer med kritikk. Hehe.. arrangere streetmeet ja, ikke no plunder det, gjorde det 2ganger i fjor også jeg, på ingerstrand vel å merke (for det er den mest ideelle plassen i Oslo om dagen). Men, jeg gidder ikke arangere streetmeet nå før om en liten stund igjen for at ikke folk skal gå lei.

Så jeg er ikke redd for det, men det er vel du siden du kaster ballen tilbake til meg med engang. Det er du som klager på plassen vi har streetmeet, så da burde heller du arrangere streetmeet en plass du vil ha det, i det minste komme med et godt forslag til en annen plass som egner seg.

Så slutt å klage, gjør noe i stede.

To fast toførti - live life sideways ! drfitfun! - Save gas, burn Nitro! - Old volvos never die, they just go faster ! - Volvo, we ride together, we die together, Volvo for life !

Lenke til kommentar
Del på andre sider