Gå til innhold

Første Streetmeet Ingierstrand - -> 26 mai <- Spread the word!

Ranger emnet

Fres

Når?  

65 stemmer

1. 1. Når?

• 5 Mai?
      28
    • 26 Mai?
      18
    • Før!
      20

Anbefalte innlegg

Syntes vi skal ta en reprise av OBS juni 04 jeg:D Beste streetmeetet jeg har vært på!

BTW. 26-27 Mai er det VWAUDI-CLUB hovedtreff på Våler..

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 187
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg er mer enn villig til å bevege meg utenfor min komune, men er tydelig at jeg traff ett ømt punkt hos deg, makan til syting har jeg aldri vært borti.

Så klart så er det bare å arrangere andre steder, men lillestrøm er ett sted det ikke kan arrangeres så mye mere treff takket være en viss Svein Brynildsen i Politiet. Men det visste du vel, siden du drar det fram? Er tydelig at du selv ikke har peil på hva du skriver.

Ikke er jeg på streetmeet for å vise meg fram, og ikke er jeg der for å showe, så hvorfor mine biler skulle ha noe å si for deg er helt uforståelig for meg. Er tydelig at du bare liker sjeldne og ekslusive biler som "Skyline". HAHAHA. Så jeg får beklage at mine biler trekker ned streetmeet følelsen for deg.:flushit:

hva som er gærent med å ha eid en gammel Audi og det å ha en golf 2 som bruksbil skjønner jeg ikke. Hvordan bil kjører du da? pappas eller mammas volvo?

Er tydelig at du selv eier en eller annen stakkarslig bil, som du ikke tør å ha i signaturen din, er du ikke stolt av hva du kjører? du har lappen?

Du får komme med noe mere konkret skal du begynne å diskutere.

Og til den kommentaren så sier jeg bare: "du får prøve å gå litt inn i deg selv, er tydelig at du også blir påvirket av din egen uvitenhet, og tror på din egen svada"

Og med fare for å gjenta meg selv så sier jeg bare. les de forrige postene mine, også håper jeg virkelig du blir enda mere støtt og kommer med enda flere tåpelig anti VW og Audi tråder.

skulle det ellers være noe viktig jensemann, så får du sende en PM, er ikke noe vits i å søpple ned denne trådene mere. Diskusjoner og person angrep på andres biler kan du ta på PM.

Du traff ingen ømme punkter hos meg, men jeg reagerer når folk slenger ut løgner. Noen må jo si ifra...

Hvis dere ikke har baller nok til å arrangere treff selv på Romerrike, så kan dere jo holde kjeft istedenfor å kritisere oss sør for Oslo som tar initiativ og har det moro.

Og for å være like usakelig som deg - Ja, jeg forguder Skyline og har 9 plakater på gutterommet. Er 16 år og har øvelseskjørt en gang i Nissan Cherry. Derfra min enorme interesse for Nissan. 84-modell Cherry og en GTR har mange likheter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du traff ingen ømme punkter hos meg, men jeg reagerer når folk slenger ut løgner. Noen må jo si ifra...

Hvis dere ikke har baller nok til å arrangere treff selv på Romerrike, så kan dere jo holde kjeft istedenfor å kritisere oss sør for Oslo som tar initiativ og har det moro.

Og for å være like usakelig som deg - Ja, jeg forguder Skyline og har 9 plakater på gutterommet. Er 16 år og har øvelseskjørt en gang i Nissan Cherry. Derfra min enorme interesse for Nissan. 84-modell Cherry og en GTR har mange likheter...

Hva er det jeg lyver om. Du klarer ikke å spesifisere, og derfor så måtte du begynne å slenge ut usakligheter om bilene jeg eier/har eid.

Hvorfor du så beskylder meg for å være usakelig uten selv å se hva du skrev til meg. Når du begynner å rakke ned på meg og biler jeg har eid så blir jeg forbannet. dette har ingen ting i denne tråden her å gjøre.

Vi har baller vi også, men det er desverre nyttesløst å arrangere noe i Lillestrøm distriktet, men det visste du vel. Du kommer her og snakker og er så stor i kjeften om oss på Romerike, men hadde du fulgt med i timen så hadde du kanskje visst hvem Mr. Brynildsen i Politiet var. Han er i mot alt av Motoriserte gaterings og gjør alt han kan for å bekjempe oss på romerike.

Det er enkelte situasjoner som har skjedd i lillestrøm og omegn som gjorde det vanskelig. Obs i lillestrøm tok litt vel av (syntes selv det var kjempe bra) og på ikea ble det jo streetrace. Skedsmohallen har jo tettbebyggelse rett ved siden av plassen og dette medførte masse klager fra de som bor der, det ble også kjørt ganske fort på fettveien og dette medfører at de stiller opp mannsterke og vil ha oss bort.

Ingierstrand er bedre egnet på akkurat dette.

Er bra du prøver å dra oss ned i møkka, når du selv ikke veit hva du snakker om.

Så klart så skal du få arrangere streetmeets så ofte du bare vill. det er en fri verden, men at jeg komm med innspill virker som dere i follo traktene tar med svært dårlig humør, kan liksom ikke komme med egne innspill uten å bli stemplet som motstander av streetmeets osv.

For all del arranger så ofte du bare vill. Men du veit hva poenget mitt var, så klart så vill det alltids komme folk på streetmeet. Men jeg mener fortsatt at det finnes grenser på hvor ofte man skal arrangere noe slikt noe da det "kan" fort bli utvannet. Og takler du ikke mitt synspunkt og syntes min kommentar er for dum, så kan du vel bare overse det isteden for å gå til personangrep?

Ingierstrand er ett fint sted å ha streetmeet, men... Det er ikke ett like bra sted som Ikea og skedsmohallen var før. Dog så begynner det å skrante på steder å arrangere slikt i oslo regionen, da de største plassene har fått bommer. Så klart så er det ikke meningen å ta fra deg gleden med å arrangere streetmeet i hjemtraktene, jeg prøvde bare å dele mine meninger og det er ganske tydelig at du blant annet ikke takler andres innspill.

Syntes vi skal ta en reprise av OBS juni 04 jeg Beste streetmeetet jeg har vært på!

Finner du ett egnet sted så er det bare å skrike ut.

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kom på gardermoen 21 april, så tar vi det som årets utgangspunkt.

ps: på strømmen ser vi skyline litt for ofte til at det er en sjelden bil, samt supra og div 200 sxer... ( opå tide og flytte til byen så du får utløp for dine plakater??`)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

84-modell Cherry og en GTR har mange likheter...

WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAhAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA nei fy faen slutt å si sånt a jeg ler så jeg får vondt!!

men fra spøk til revolver kan noen rydde opp i denne tråden av moderatorer så vi slipper å bla igjennom 190 sider med svada om audi`r,golf`r,cherry`ier og skyline`r?.. jeg er syns det blir for teit når folk skal krangle om sånn dritt i en tråd der folk skal finne ut av hvor og når man skal ha treff!

-Ford Sierra 2,8i drifter

-Ford Sierra 2,0 prosjekt

-Ford Scorpio 2,9i bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAhAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA nei fy faen slutt å si sånt a jeg ler så jeg får vondt!!

men fra spøk til revolver kan noen rydde opp i denne tråden av moderatorer så vi slipper å bla igjennom 190 sider med svada om audi`r,golf`r,cherry`ier og skyline`r?.. jeg er syns det blir for teit når folk skal krangle om sånn dritt i en tråd der folk skal finne ut av hvor og når man skal ha treff!

Er vel bare å rapportere til en Moderator hvis du føler deg støtt av en ellers så livlig diskusjon.:offtopic 190sider er vel litt å ta i men?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner seriøst ikke hvorfor folk skryter ingjerstrand opp i skyene.

De treffene har vel vært de dølleste streetmeetene jeg har vært på noen sinne.

Står noen biler nede på plassen.. hvor det er ganske dødt..

Mens man kjører rundt å spinner på plassen der oppe....

Er grenser på hvor gøy det er liksom.

Nei gi meg gamle dager når man samla hundrevis av biler og det var litt liv.. som på ikea, obs lillestrøm og la oss ikke glemme Metro.

Det at snuten dukker opp er jo bare litt av sjarmen.

er enig med deg partypulp. det med streetmeet har blitt dårligere nå i det siste syntes jeg. og hva gjør ingierstrand til det kuleste stedet Å holde et STREETMEET? at folk spinner rundt i ring helt uten tanke på sikkerhet? Når folk skal spole på ett treff si feks de som har blitt arrangeret på ingierstrand. når folk skal prøve å sladde så nærme parkerte biler som overhodet mulig, hva er sjarmen? rein idioti mener nå jeg!

se feks den ulykken som ble på skedsmohallen når folk står og spoler ukontrolert imellom parkerte biler og masse folk!

det var jo to stykker som fikk store skader på bilene sine pga en som skulle "bare spole litt"!

jenvey throttlebodies 40mm selges!

adaptere for g60bremser til golf mk1 selges!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er best med egnede hærje felt ja..

og ingerstrand er meget bra til slikt :)

stedet er vel greit hva herjing angår, men når folk tror de er proffkjørere ifra D1GP og skal sladde så nærme folk som overhodet mulig så blir det rett og slett tragisk!

jenvey throttlebodies 40mm selges!

adaptere for g60bremser til golf mk1 selges!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel bare å rapportere til en Moderator hvis du føler deg støtt av en ellers så livlig diskusjon.:offtopic 190sider er vel litt å ta i men?

neida føler meg ikke støtt men er litt kjedelig å sitte å bla og bla og bla...

-Ford Sierra 2,8i drifter

-Ford Sierra 2,0 prosjekt

-Ford Scorpio 2,9i bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har baller vi også, men det er desverre nyttesløst å arrangere noe i Lillestrøm distriktet, men det visste du vel. Du kommer her og snakker og er så stor i kjeften om oss på Romerike, men hadde du fulgt med i timen så hadde du kanskje visst hvem Mr. Brynildsen i Politiet var. Han er i mot alt av Motoriserte gaterings og gjør alt han kan for å bekjempe oss på romerike.

Det er enkelte situasjoner som har skjedd i lillestrøm og omegn som gjorde det vanskelig. Obs i lillestrøm tok litt vel av (syntes selv det var kjempe bra) og på ikea ble det jo streetrace. Skedsmohallen har jo tettbebyggelse rett ved siden av plassen og dette medførte masse klager fra de som bor der, det ble også kjørt ganske fort på fettveien og dette medfører at de stiller opp mannsterke og vil ha oss bort.

Ingierstrand er bedre egnet på akkurat dette.

For all del arranger så ofte du bare vill. Men du veit hva poenget mitt var, så klart så vill det alltids komme folk på streetmeet. Men jeg mener fortsatt at det finnes grenser på hvor ofte man skal arrangere noe slikt noe da det "kan" fort bli utvannet. Og takler du ikke mitt synspunkt og syntes min kommentar er for dum, så kan du vel bare overse det isteden for å gå til personangrep?

Ingierstrand er ett fint sted å ha streetmeet, men... Det er ikke ett like bra sted som Ikea og skedsmohallen var før. Dog så begynner det å skrante på steder å arrangere slikt i oslo regionen, da de største plassene har fått bommer. Så klart så er det ikke meningen å ta fra deg gleden med å arrangere streetmeet i hjemtraktene, jeg prøvde bare å dele mine meninger og det er ganske tydelig at du blant annet ikke takler andres innspill.

Jeg mente at det var løgn når dere sa at treffene sugde. Det blir som å si at Brasil spiller ræva fotball (kanskje ikke årets sammenligning dog).

Du prøvde å gjøre narr av meg fordi jeg sa at Skyline er sjelden, derfor slang jeg dritt om bilene dine. Og JO, Skyline er sjelden i Norge uansett hvordan du vrir og vender på det, når man ser på statistikken i forhold til andre biler. Jeg sier ikke at alle Skyliner er fantastiske og råe, men det er bedre å se på enn en gjennomsnittelig norsk bil.

Det ble arrangert to vellykkede treff på Skedsmohallen. Så det viser at Romerrike har potensialet enda. Skal dere virkelig la en sur og gretten hagenisse med navn Brynildsen stoppe all bilinteresse og sosialt samvær? Det er ikke akkurat krutt i dere hvis dere lar en person stoppe alt. Follo Politidistrikt er like aggressive i jakten på bilinteresserte, men vi har da klart å arrangere treff likevel. Da kan jo dere følge opp og lage noe dere og. Hadde vært morro med IKEA-treff igjen, men her er det vel bom.

Innspillene dine ang. arrangering og hyggighet er jeg jo delvis enig, for mye av det er ikke bare bra. Men jeg syntes det blir litt mye klaging istedenfor konstruktiv kritikk, spesielt da dere ikke arrangerer noe selv.

Jeg tar gjerne et streetmeet et annet sted i Oslo-regionen også, er ikke fanatisk tilhenger av Ingierstrand. Men som du sier er det problemer med tilgjengeligheten, utrolig nok.

Hadde gjerne sett flere innspill ang. mulige plasser å ha streetmeet på. Det er faktisk endel mangel på initiativ i Oslo-regionen på dette. Hadde det ikke vært for Ingierstrand i fjor hadde det ikke blitt noe streetmeets.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er enig med deg partypulp. det med streetmeet har blitt dårligere nå i det siste syntes jeg. og hva gjør ingierstrand til det kuleste stedet Å holde et STREETMEET? at folk spinner rundt i ring helt uten tanke på sikkerhet? Når folk skal spole på ett treff si feks de som har blitt arrangeret på ingierstrand. når folk skal prøve å sladde så nærme parkerte biler som overhodet mulig, hva er sjarmen? rein idioti mener nå jeg!

se feks den ulykken som ble på skedsmohallen når folk står og spoler ukontrolert imellom parkerte biler og masse folk!

det var jo to stykker som fikk store skader på bilene sine pga en som skulle "bare spole litt"!

Det at folk parkerer på den øvre sladdeplassen er på eget ansvar. På det første treffet var plassen kun for sladding, men etterhvert begynte folk å parkere der. Noe man burde unngå til sommeren!

Argumentet ditt kan brukes mot deg, at Ingierstrand er bra nettopp for å unngå det som skjedde på Skedsmohallen ( Omega VS Celica )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 426hemi

Ja, da håper jeg du tar til vettet og lar være å komme, siden du misliker det vi driver med der så sterkt.

Ingen er tjent med at folk som mistrives/ er redde på meets, faktisk kommer...

Og så kan du bare fortsette å ikke skjønne hva som er morsomt med den typen kjøring, gjør ingenting for oss at du ikke skjønner det, bare vi kan fortsette å få ha det gøy uten at folk skal "mislike" det vi gjør.

Vi har det nemlig så veldig bra der skjønner du, det er derfor vi er opptatt med å unngå at "drittsekker" skal blande seg opp og ødelegge alt.

(og her kan du tenke generellt, er ikke ment som personangrep, men som en forklaring. dessuten fant jeg ikke noe annet ord).

Poenget til oss som forsvarer dette her, er at vi endelig har funnet en plass som funker til det vi ønsker, og vi vil svært gjerne fortsette med dette.

Uten at dere behøver å kritisere så jævlig.

Tenk bare å finne et sted uten naboer, securitas-vakter, purk og med god plass.

Så til alle som misliker ingjern: lag deres EGET meet, og la oss være i FRED!!

PS: det sner ute :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stedet er vel greit hva herjing angår, men når folk tror de er proffkjørere ifra D1GP og skal sladde så nærme folk som overhodet mulig så blir det rett og slett tragisk!

Rart at de som kom nærme folk slap opp gassen og kom seg lengre unna folk før de ga på igjen

Project: "FrostBite" by GSS Motorsports

- 2007 Focus

- 1995 Mustang cab

- 1994 Mustang coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mente at det var løgn når dere sa at treffene sugde. Det blir som å si at Brasil spiller ræva fotball (kanskje ikke årets sammenligning dog).

Sier ikke at de suger, men at det har vært bedre treff enn ingierstrand er ikke å stikke under en stol. Så klart så er det bra på Ingierstrand også, men å bare forholde seg til Ingier strand blir litt kjedelig i lengden. Det gjelder vel samme hvor man arrangerer.

Du prøvde å gjøre narr av meg fordi jeg sa at Skyline er sjelden,
Skyline er overhypet, ser jo skyline hver eneste dag. Så klart så er det phete biler, men det finnes grenser, er liksom ikke en skyline som avgjør om treffet er bra eller ikke?

Det ble arrangert to vellykkede treff på Skedsmohallen. Så det viser at Romerrike har potensialet enda. Skal dere virkelig la en sur og gretten hagenisse med navn Brynildsen stoppe all bilinteresse og sosialt samvær? Det er ikke akkurat krutt i dere hvis dere lar en person stoppe alt. Follo Politidistrikt er like aggressive i jakten på bilinteresserte, men vi har da klart å arrangere treff likevel.

Lillestrøm/romerike er desverre blitt ett sted der slike ting har liten sjangse til å bli vellykket. Så klart så vill man ikke at "hagenissen" skal ødelegge for oss, men det er vanskelig når de møter oss med helikopter og Vegvesen.

Men som du sier er det problemer med tilgjengeligheten, utrolig nok.

Hadde gjerne sett flere innspill ang. mulige plasser å ha streetmeet på. Det er faktisk endel mangel på initiativ i Oslo-regionen på dette. Hadde det ikke vært for Ingierstrand i fjor hadde det ikke blitt noe streetmeets.

Er sant som du sier, Ingierstrand reddet sessongen da det så mørkt ut. Tror det bare blir vanskeligere å arrangere slike treff, politiet er innom forumet titt og ofte og gjør alt de kan for å stoppe slike treff, er bare så dumt hvis det skulle bli slik på ingierstrand også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider