Fabiz Skrevet Mars 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 Hei! Etter 5 timers arbeid er snøbilen ferdig. Det er ikke jeg som har bygget den, men to av nabogutta. Frontlysa er juletrebelysning, og baklyktene er av Skyline-Stuk. Dekk og felger er donert fra UrQuattroen til han ene "byggherren" Enjoy! Fabiz Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Mars 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 Dette var rått! :) Nice work.. Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ermex Skrevet Mars 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 Fett :D Siter 2013 1.8D Lancer 1997 2.5T Skyline (banebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Peder Ferjebilettør Skrevet Mars 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 Stiligt:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SRT-10 Skrevet Mars 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 Utrolig tøfft!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Mars 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 Er ikke det der Corvette-baklys? Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet Mars 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 Er ikke det der Corvette-baklys? Er nok heller Skyline. Som du ser så er det 2 små og 2 store lys, ikke 4 like store på som Corvetten. Som sagt før. Utrolig stilig! Synd for dere at det blir varmere tider men.. Joachim Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Mars 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 Stilig! Synd at det blir mildere etterhvert da men. Hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Niberlin Skrevet Mars 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 Haha! Kanon gjort! Siter ( x ) Subaru Impreza GT 94/99 ( x ) Nissan 200sx s14a 97 ( x ) Nissan 200sx s13 90' Steg 3 +diverse andre vinterbiler ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rcfrik Skrevet Mars 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 Var tøft det ja! Siter Mvh Kenneth 1996 BMW 320i Touring - Prosjekttråd 1990 Toyota Corolla XLi 1,3 (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evil-twim Skrevet Mars 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 Nice den der da. :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plexsus Skrevet Mars 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2007 nice... stilig. det er jo helt utrolig att unger gidder og lage slike ting... hadde det vært meg så hadde ikke jeg giddet det for og si det sånn Siter æ kommer bussen går om ti minutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chill Skrevet Mars 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2007 Må si jeg blei imponert når jeg så det der...:) kan vel ikke si noe annet et den var RÅ! Siter Nå:Bmw E46 (x)Sabb 9-3 (x)Audi A4 (x)Mercedes 190E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet Mars 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2007 nice... stilig. det er jo helt utrolig att unger gidder og lage slike ting... hadde det vært meg så hadde ikke jeg giddet det for og si det sånn Tviler på at det er unger siden dekka var donert av han ene bygg herren. Tyder jo da på at han hvertfall er gammel nok til å ha bil. Hva brukte de foresten til å farge snøen? Ruter og baklys? Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet Mars 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2007 dette var dritbra :D Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg