volvo-r-sport Skrevet Mars 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 Heisann! Snila meg inn her siden det er få med 230et på 200 forumet. Spørsmålet jeg har: Er det noen som vet komphøyden (altså fra senter på kryssbolt til toppen på stempelet) samt volumet i "gropa" i midten på disse stempla? De er vel like hele veien, alle ET motorer har vel 158mm råder uansett årsmodell... Skal brukes til en 2,5 liters penta turbomotor.. Evt noen som har 4 pene å selge/bytte mot noe? takker for alle svar Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet Mars 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 Jeg skal demontere den motoren jeg rasa for en stund siden i helga, hvis jeg kommer meg til der verkstedet er (avhenger av ferge).. Kan ta noen mål for deg :) Har 3 gode stempler, som har gått 60,000 km.. Men det er vel kanskje ikke så interessant :P Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg