LMJ Skrevet Mars 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 Det er den råeste bilen jeg har sett på leeeeeenge! Blå A4 stasjonsvogn med PEN styling rundt hele, tonede ruter... En stor rund potte på hver side. Cleane sideskjørt og en dyyyyyp frontfanger. Med grøftelys. Jeg møtte den i en rundkjøring... jeg bare hylte til kameraten min ved siden av som ropte like høyt! Pekte og blinket med lysene! Jeg mååååå ha bilder av den bilen!!! Det skal plantes rett på som bakgrunnsbilde på dataen:) Vææææær så snill! HJEEEELP! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet Mars 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 Kanskje lurt å si hvilken modell det er? Er ikke en av TS sine vel? de har 2 stk som høres ut som beskrivelsen din, i såfall kan jeg sikkert få tatt ett bilde, ser de så og si hver dag..den ene har vært til salgs i det siste, så mulig den har fått en ny eier? Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LMJ Skrevet Mars 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 Kanskje lurt å si hvilken modell det er?Er ikke en av TS sine vel? de har 2 stk som høres ut som beskrivelsen din, i såfall kan jeg sikkert få tatt ett bilde, ser de så og si hver dag..den ene har vært til salgs i det siste, så mulig den har fått en ny eier? Vet ikke hva de forskjellige heter jeg... den siste modellen som kom før den som er nå da... den med de litt mer firkantede lyktene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Mars 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 B5? Denne hørtes så fet ut at du bør skaffe bilde!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Mars 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 Var den tilfeldigvis sølv ? Skiboks på taket ? Går en som det står TS tuning på her på Røa Oslo som matcher beskrivlesen din.. Utrolig rååå lyd i den, ikke sånn japse lyd selv om den bråker noe jævlig, men mye mer snert i lyden.. Har hørt den dra på et par ganger og hører det er bra med motor i den ;) Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Mars 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 Var den tilfeldigvis sølv ? Skiboks på taket ?Går en som det står TS tuning på her på Røa Oslo som matcher beskrivlesen din.. Utrolig rååå lyd i den, ikke sånn japse lyd selv om den bråker noe jævlig, men mye mer snert i lyden.. Har hørt den dra på et par ganger og hører det er bra med motor i den ;) Hahah.. Det står iallfall ikke ei BLÅ stasjonsvogn i teksten:p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stianh Skrevet Mars 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2007 hmm... høres rått ut.. skaff bilder.. høres det ut som det er 8E karross Siter Nå: Audi 100 2,6 Quattro 93mod X: Audi 80 2,0 Quattro 93mod X: Honda Civic VTI 93mod X: Audi a4 1,8 turbo quattro 97mod X: Audi 90 2,3 20v quattro 89mod + masse anna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eNoffer Skrevet Mars 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 Er vel en B6 om det er den som var før den som er nå... Siter Bedre med en god trekant enn en ond sirkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr|ece Skrevet Mars 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 Siter 2002 Vw Passat 1.9 TDi Highline 1989 Audi 90 2.2 20V Turbo Quattro 1967 Vw Boble 1303 S (x)1997 Vw Passat 1.8 Turbo (x)1990 Audi 90 2.3 ABT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenRs Skrevet Mars 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 Den der er råå! Siter 1999 VW Golf GTI Exclusive 2003 Aprilia RS 125 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Mars 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 Den var sinnsykt fet. Må være gromt å eie den :) Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg