ALJ_GSi Skrevet Mars 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 Har sett på noen lektre led baklykter til bilen min. Problemet er at det står litt forskjellig om hvilke modeller av astra g de passer til. Noen som vet hva forskjellen er mellom de forskjellige utgavene. ett sted står det at de passer kun til 3 og 5 dørs, men ett annet sted til limmo. Limmo er vel 4 dørs, og den har vel makne lykter som coupe? Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Mars 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 Sorry, but no. Coupe/Cab går om hverandre, ingenting annet. Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Mars 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2007 æsj det va synd.. Har du testa? Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Mars 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2007 Nei :) Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roysin Skrevet Mars 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 æsj det va synd.. Har du testa? har testa ! passer ikke ! Siter Opel Astra G Coupe Turbo Opel Vectra A Turbo !!R.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Mars 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 har testa ! passer ikke ! det var leit... får se om det dukker opp noen andre fine da. Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roysin Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 har sett bilde av en astra coupe med irmscher baklykter , men dem står ikke i noen liste fra irmscher, mulig dem er gått ut ! dem er hvertfall fine . sånne altså . dette er selvsagt ikke noen coupe , men samme farge på lykta . hadde jeg fått tak i sånne så hadde jeg blitt glad ! :) Siter Opel Astra G Coupe Turbo Opel Vectra A Turbo !!R.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Mars 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 var pene de ja Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snerik Skrevet April 30, 2008 Rapporter Share Skrevet April 30, 2008 Astra G m/4dører sedan og cup/cab. alle de 3 utgavene har lik kuffertlokk som baklyktene går utifra og dermed er de helt like. Har selv en sedan med cupelokk og integrert bremselys. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roysin Skrevet April 30, 2008 Rapporter Share Skrevet April 30, 2008 Astra G m/4dører sedan og cup/cab. alle de 3 utgavene har likkuffertlokk som baklyktene går utifra og dermed er de helt like. Har selv en sedan med cupelokk og integrert bremselys. DET ER IKKE LIKT !!!!!!!!! har prøvd lykter fra sedan på min coupe og dem PASSER IKKE !!!!! Siter Opel Astra G Coupe Turbo Opel Vectra A Turbo !!R.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opel4ever Skrevet April 30, 2008 Rapporter Share Skrevet April 30, 2008 etter det jeg tror passer coupe(bert), cab og vanlig coupe....mens standrad sedan er annerledes....men hva vet jeg...jeg er jo fra sunnmøre:P sjekk "typen" på bilen din så finner du nok fort ut av det:) Siter http://www.bilforumet.no/astra/197361-astra-coupe-oppdatert.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roysin Skrevet April 30, 2008 Rapporter Share Skrevet April 30, 2008 er kun berton coupe/cab som passer på disse !!! basta !!!! Siter Opel Astra G Coupe Turbo Opel Vectra A Turbo !!R.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg