Gå til innhold

Alu

Ranger emnet

rs_cr

Anbefalte innlegg

Har ikke gjort noe mods på den ennå. En Sort 2001 Bora 1.8T( tror ikke det er så mange turbo-bora i norge?), med beige skinn, sportstoler og xenon. Har 17" alu på den nå. Har diverse planer, men får se hva som skjer. Skal ihvertfall hive i en chip til sommeren igjen. Men først og fremst har jeg lyst å bytte ut den nitriste treimmitasjonen. Syntes alu er helt sjef. Får mest sansynlig digitalkamera i neste uke. skal legge ut noen bilder da.

Ellers kan jeg jo håpe at den blir seende slik ut en gang( ikke stasjonsvogn da...)

http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=1036222

De felgene er bare helt sinnsyk! Det er de alubitene som er i den bilen jeg er ute etter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Misunner deg for å ha 1,8T og Xenon lykter. Har lyst på bytte motor, men har ikke regnet ut hva det vil koste. Blir nok ikke billig :rolleyes: Har også lyst på Xenon lykter med Angel Eyes ringer. Det neste som blir gjort med bilen min er antageligvis å forlenge panseret og lakkere det. Trenger også å få senket bilen og er på utkikk etter noe hvor jeg kan justere høyden når jeg sitter i bilen. Trenger du styling til bilen får du høre med Anders hos AST Performance. Han kan nok gi deg bra priser og de er sikkert lettere å ha med å gjøre hvis du reiser til butikken(Du bor jo i Bergen). Jeg har kjøpt all stylingen min hos de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by hercem

Misunner deg for å ha 1,8T og Xenon lykter. Har lyst på bytte motor, men har ikke regnet ut hva det vil koste. Blir nok ikke billig :rolleyes: Har også lyst på Xenon lykter med Angel Eyes ringer. Det neste som blir gjort med bilen min er antageligvis å forlenge panseret og lakkere det. Trenger også å få senket bilen og er på utkikk etter noe hvor jeg kan justere høyden når jeg sitter i bilen. Trenger du styling til bilen får du høre med Anders hos AST Performance. Han kan nok gi deg bra priser og de er sikkert lettere å ha med å gjøre hvis du reiser til butikken(Du bor jo i Bergen). Jeg har kjøpt all stylingen min hos de.

Skifte motor koster mer enn det smaker, billigere å kjøpe en med riktig motor.... Fikk tilbud om motor fra sverige med komplett ledningsnett og girkasse. 35' og må ha andre bremser og understel og betale avgift til staten på over mange 1000 pr hest...

Dahlback sku foresten ha over 100' + mva for å gjøre alt (med motor og arbeid)

Jeg vurderte det til min men gadd ikke...

Og å lime på noe blir jalla, må ha ordentlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er glad jeg valgte 1.8 T, men det var ikke lett å få tak i. Jeg studerte alle blader og nettsider i evigheter, og holdt akkurat på å bestemme meg for en GTi, når den jeg kjøpte nå dukket opp. En kompis av meg har en Seat Ibiza 1.8 T, og etter at jeg testet den med MTM chip, var det ingen vei tilbake. Jeg bare måtte ha turbo! Syntes at 1.8 T'en er en helt hærlig motor, og så har den så fint potensiale til å bli bedre.

Tipper borabora er fornøyd med sin versjon av 1.8 T'en også...:D

Bestillte digitalkamera for 20 minutter siden, får det neste uke. Får ta noen bilder da.

Forreseten, hvilken side bruker dere her som host for bildene. Noen dere er spesielt godt fornøyd med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by boramannen

Tipper borabora er fornøyd med sin versjon av 1.8 T'en også...:D

Flink du ass!!! :rolleyes: :D :D :D Yepp, har en av de bedre versjonene av 1,8 l nå. ;)

Hadde 1,6 i min Bora og 1,6 i Golf 3'en jeg hadde. Den var sprek i forhold til Boraen..... Anlegg på noen kg, 18" og litt styling hjalp ikke så mye da.... :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist at det skal være så dyrt å bytte motor. Måtte da vært mulig å fått en 1,8t til en grei penge i Tyskland. Jeg er ikke helt inn i avgiftene, men 1,8T er jo ikke akkurat en kjempe stor motor da. Får se om jeg blir noe klokere på dette etterhvert. I går fant jeg iallefall en produsent av luftdempere til Boraen. Jeg er ikke helt stødig i tysk, men tror det sto at det også var TUV godkjent for bilen. Ta en titt på Bavaria-tuning

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by hercem

Trist at det skal være så dyrt å bytte motor. Måtte da vært mulig å fått en 1,8t til en grei penge i Tyskland. Jeg er ikke helt inn i avgiftene, men 1,8T er jo ikke akkurat en kjempe stor motor da. Får se om jeg blir noe klokere på dette etterhvert. I går fant jeg iallefall en produsent av luftdempere til Boraen. Jeg er ikke helt stødig i tysk, men tror det sto at det også var TUV godkjent for bilen. Ta en titt på Bavaria-tuning

Er nok ikke umulig å få inn en billig og betaler bar mva på deler...

Men bremser og sikkert mer som må skiftes.

Og er nok en del jobb, må skifte alt av ledningsnett helt fram til tenningsnøkkel... Koster om du skal få noen til å gjøre det....

Og er avgifter til staten når du omregistrer.

Er tuv godkjenning ja, hvis jeg ikke er helt på bærtur da. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by boramannen

Den luftfjæringen, hvordan blir kjøreegenskapene på bilen da, i forhold til f.eks et justerbart senkesett?

Spørr en gang til om hvem dere bruker for å legge ut bilder...;)

Blir nok helt sikkert ikke like bra, men sikkert ikke dårligere enn orginale dempere osv. Har lyst til å komme meg frem og så er det jo litt show da.

Jeg vet ikke om noen bra steder for å legge ut bilder. Jeg jobber for en ISP så skulle jeg lagt ut bilder hadde jeg lagt dem ut her. Det er bare det at jeg ikke er flink til å lage websider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider