Gå til innhold

Alu

Ranger emnet

rs_cr

Anbefalte innlegg

Eller 19" ja, men med tanke på kjøreegenskapene, og at jeg vil bruke bilen litt til banekjøring også, så tror jeg at det rekker med 18". Hvis ikke jeg bare beholder 17 tommerne, og bruker pengene på noen skikkelige bremser istedet!!:D

Prioritere først og fremst motor og kjøreegenskaper, men bilen må jo se litt pen ut også! Har sinnsykt lyst på RS4 replica, men de skal visst være sinnsykt tunge. Får se, jeg har så mange planer for hva jeg har lyst å gjøre med bilen, men man skal jo penger til å realisere alt også!!:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by boramannen

Eller 19" ja, men med tanke på kjøreegenskapene, og at jeg vil bruke bilen litt til banekjøring også, så tror jeg at det rekker med 18". Hvis ikke jeg bare beholder 17 tommerne, og bruker pengene på noen skikkelige bremser istedet!!:D

Prioritere først og fremst motor og kjøreegenskaper, men bilen må jo se litt pen ut også! Har sinnsykt lyst på RS4 replica, men de skal visst være sinnsykt tunge. Får se, jeg har så mange planer for hva jeg har lyst å gjøre med bilen, men man skal jo penger til å realisere alt også!!:(

Oki, da hadde jeg gått for 17 med gateslicks... :)

Det er gøy...:rolleyes: :D :cool: he,he.

Og kan anbefale H&R justerbart til Bora, min krenga aldri. Det gjør S3'en oxo kjøper du større bremser.

Og chip, filter og eksosanlegg. ;)

Da blir det gøy på banen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lyst på KW ja, tenker også chip/eksos og kanskje en større turbo og da må man vel ha en frontmontert intercooler og så noen nye dyser og så ny bensintrykksregulator og så...........

Men om det blir gateslicks det tviler jeg vel på, selv om det uten tvil hadde vært helt sjef.

Ringte forreste Møller angående aluinteriør. Rundt 6000.- til 2 dørs Golf var svaret!! Koster ca halvparten i England! Heia Norge!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ringte forreste Møller angående aluinteriør. Rundt 6000.- til 2 dørs Golf var svaret!! Koster ca halvparten i England! Heia Norge!!

Fy faen for en sinnsyk pris. Hjelper lite at jeg får rabatt via en jeg kjenner hos Møller. Jeg får ta mer utvendig før jeg tar bilen innvendig. Har f.eks veldig lyst på xenon lykter, men det blir nok også en del tusen for det. Har også funnet ut at jeg vil ha designet en streamer og det blir nok heller ikke billig :rolleyes: Så var det luftsenkesett, forlenget passer, chrome monovisker osv. Gøy med bil :D

Pri 1 nå er å få skilter på Crx'en før vinteren så Bora'en får stå litt i dvale. Jeg skal forresten på Ford seminar i dag og har muligheten til å vinne en Ford Focus. Håper jeg har litt flaks for det hadde passet bra med ny bil nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke gjort noe mods på den ennå. En Sort 2001 Bora 1.8T( tror ikke det er så mange turbo-bora i norge?), med beige skinn, sportstoler og xenon. Har 17" alu på den nå. Har diverse planer, men får se hva som skjer. Skal ihvertfall hive i en chip til sommeren igjen. Men først og fremst har jeg lyst å bytte ut den nitriste treimmitasjonen. Syntes alu er helt sjef. Får mest sansynlig digitalkamera i neste uke. skal legge ut noen bilder da.

Ellers kan jeg jo håpe at den blir seende slik ut en gang( ikke stasjonsvogn da...)

http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=1036222

De felgene er bare helt sinnsyk! Det er de alubitene som er i den bilen jeg er ute etter...

Enig at de nye A8 felgene er sykt rå... men passer enda bedra på Passat enn Golf/Bora, blir nesten for voldsomme på den bilen.

DSC00163.jpg

Tror ikke det finnes så mange Bora 1.8T i Norge nei, har vell aldri blitt solgt offisielt her til lands? har sett to stk, en sølv farget med sort skinn og bl.a. 4 punkts seler itilegg til mye annet (Freddy?? ihvertfall en i VACN) og en ganske ordinær grønn stv som kjører/kjørte i Stavanger.

99 Passat 1.8T Bilde

84 Golf GLI cab bilde

Tidligere biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo de har blitt solgt offisielt. Min har forresten vært demonstrasjonsvogn i et par uker hos Møller, så den er kjøpt ny i Norge.

Gøy å ha en bil det ikke er så mange av da! Men det står ikke 1.8 T på den, så den forsvinner inn blant 1.6 og diesel Boraene. Men, men det er under panseret det er viktig å ha litt krutt, ikke bakpå luken!:D

Forresten baldrick; du har ikke et bilde med A8 felgene på nye typen Passat? Kan tenke meg at det blir bra! Har sett 19" BBS CH på og det var en utrolig fin kombo. Enig at de blir litt voldsom til Golf/Bora, men hadde ikke sagt nei om noen ga meg et sett!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Originally posted by hercem

Misunner deg for å ha 1,8T og Xenon lykter. Har lyst på bytte motor, men har ikke regnet ut hva det vil koste. Blir nok ikke billig :rolleyes: Har også lyst på Xenon lykter med Angel Eyes ringer.

hvis du skal xenon til bilen din så har hellanor sett med alt du trenger pærer, tenner, lykter det mener jeg ar kostet ca 14000-18000kr men usa ligger dem ca 2100 dollar men i tyskland så er det nok mye billigere

DOFFEN

Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris)

Har også mye deler til golf 1 og golf 2,

hvis noen trenger så er det bare og spørre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider