Gå til innhold

Ombygging av Golf MKII med audi 1,8t motor?

Ranger emnet

cokeloop

Anbefalte innlegg

Plug and Play Kit including pre-programmed MBE 992 ECU , 3 bar MAP sensor with new VW harness modified by QPEng

AGU engine code into fuel injected vehicles (All Golf GTi, Corrado, Golf mk3 etc) £1200

AGU engine code into carburettored vehicles (Golf Mk1 and 2 etc) £1230

Så det koster nok endel.

92 Audi V8 Quattro

90 Corrado G60T

71 VW 1302S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plug and Play Kit including pre-programmed MBE 992 ECU , 3 bar MAP sensor with new VW harness modified by QPEng

AGU engine code into fuel injected vehicles (All Golf GTi, Corrado, Golf mk3 etc) £1200

AGU engine code into carburettored vehicles (Golf Mk1 and 2 etc) £1230

Så det koster nok endel.

åj, dette var dyrt. Lønner seg å bruke megasquirt eller vems kanskje da. Kjøpte mitt komplette MS for 3k

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åj, dette var dyrt. Lønner seg å bruke megasquirt eller vems kanskje da. Kjøpte mitt komplette MS for 3k

Husk at mapping koster også da. Er ikke bare å koble opp MS og tro det er tut&kjør.

Skal du få noen til å mappe MS, må du regne med at tusenlappene får ben å løpe på, for ikke å glemme de 3-4 tankene med bensin

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at mapping koster også da. Er ikke bare å koble opp MS og tro det er tut&kjør.

Skal du få noen til å mappe MS, må du regne med at tusenlappene får ben å løpe på, for ikke å glemme de 3-4 tankene med bensin

ja, vet alt det der, driver med MS på merce motorn min.

Men uansett så var det dyrt fra Qpeng

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, vet alt det der, driver med MS på merce motorn min.

Men uansett så var det dyrt fra Qpeng

QPE selger et datasprut, hvor ellers får du et ferdig mappet datasprut til 12-13t?

Bare mapping på et datasprut koster jo fort 8000,- her i landet

Kan ikke bare se på prisen på selve sprutet. Du må se på hele pakken. Klart MS er mye billigere, men da må du bruke en god del penger på å sette deg inn i hvordan det fungerer, og lære deg å mappe selv også. Du må også få deg bredbåndslambda til mappingen. Det er et must.

Mapping er kult når du får dreisen på det da

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Qpeng sitt sett er laget for de som har lyst å bytte motor men som er redd for det elektriske! de sørger for å modifisere ledningsnettet fra 1.8T motoren slik at det passer rett i sikringsboksen og du vil beholde alle funksjoner i speedometeret. pluss du slipper å bekymre deg for startsperre osv, Skulle du noen gang finne ut at du vil oppgradere turbo osv så er det bare å levere fra seg bilen å få mappet den på nytt, eller om du velger et oppsett som qpeng har fra før av så vil du få dette mappet gratis.. så det har veldig mange fordeler, Av alle anerkjente datasprut som er til salgs så er det bare MS som er billigere enn Qpeng sitt sett,, men qpeng er vel det eneste som kommer ferdig med map og med ledningsnett så det er plugNplay,

Qpeng mener at om du følger deres handleliste og har alt klart så vil en kunne gjøre hele motorbyttet på en helg, Da går en fra kjørbar bil til kjørbar bil igjen.

I like big butz and I can not lie!

Low and slow, Plowing snow

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jada, klart qpeng har ett meget bra opplegg med å selge ferdig mappa sprut, å ja de er kanskje billige sånt sett. Å jeg sier ikke annet, men når du får en sånn motor fra 5k å oppover, så kan det virke litt dyrt med 1200pund for en hjerne. Bare det jeg tenkte på.

Men hvor mye må man ut med for en G60 motor eller VR6 da? I samenligning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider