Volvo240TurboInercooler Skrevet Mars 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 Lurer på hva jeg kunne forlangt for 240en min, og hva dere ville betalt for den. Info: Overhalt 1984 B23ET fra 760TIC 405topp A kam M råder alu intercooler Autronic SM4 m/MSD 6A tenning og MSD SS coil Mappet og montert av Polly Motorsport (talla vet dere) Getrag 262CR kasse (Volvo M51) Ny sachs 450 trykkplate med organisk lamell 1031 bakaksel 50% JT 3" eksos 50% egentilverket 3" Konfilter Batteri i bagasjen 2 år gammelt tankarmatur med fødepumpe 760 TIC bensinpunpe Malpassi progressiv bensintrykk regulator Poly foringer i hele understellet Gule koni forran med Lesjöfors fjærer Volvo DeCarbon bak med samme fjærer Just.momentstag er bestillt 20mm orginale Volvo spacere bak 8,5x18" Super DTM RaidHP ratt RaidHP turteller GIK turbotrykk måler Equus oljetrykk Slitt førersete Fiskebein mønster i setene, blått Pioneer MP3 head unit MSD 5.25" frontsett POLK MOMO 10" sub Biltema 4 kanals forsterker SPL monoblokk Blå metallic 200-2 Rustfritt gulv (sveiset) Rustfri høyre hjulbrønn (byttet) Rust i venstre hjulbrønn Boble i høyre hjulbue Boble i venstre hjulbue Rustfrie kanaler Litt rust på dører Hvite blikers rundt hele Polly motorsport dekal MSD Ignition dekal MDS dekal MOMO dekal Turbo Performace Club toppstripe Lakkert sort i frontlyker Grøftelys EU godkjent i august 2006 Påkostet av meg siden jeg kjøpte den i 2004: ca 200.000,- Nåværende feil: Mangellapp på støynivå, girkasse tar borti karosseret, kast i mellomaksling, 1. ødelagt mellomaksel kryss. Bare bagateller.... Hva sier dere?? Hva kan jeg få for denne kjerra eller hva hadde dere gitt? Bilder fra 2005: Nyere bilder: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mars 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 er jo en del deler på bilen din. 50 - 70 000 kr ? Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Mars 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 Tror noe i den dur jeg og... Men har sett på autodb at det ligger 240/242 til noe høyere priser enn 20.000 der. Og de ligger en GOD stund... Er jo en til 99.000 som har ligget der veeeldi lenge nå..men så ser jo ikke den bilen ut heller da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mars 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 stemmer. noe rundt 50 - 70 000 er ikke u-pris for din pil Sølvpilen gikk jo for 70 000 kr her i fjor. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian S. Skrevet Mars 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 Åff tåpikk: Hehe, var litt ivrig når jeg kjøpte den da :hellothere: Men jeg er superfornøyd. Klager ikke. Siter 92 Volvo 245tic. 88 Volvo 245gl. X75 Volvo 245 Gröna lynet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ts Skrevet Mars 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 jeg tror du kan angre fort hvis du selger den.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet Mars 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 jeg fikk 45 000 for bilen min, den lå ute i 2 uker, den siste uka lå den ute kun fordi at jeg ikke hadde tatt den vekk, for den ble så og si solgt usett til en etter en uke! 89 model med b230et motor.. godkjent senka, godkjent med turbo.. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FriX-244TiC Skrevet Mars 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2007 Som Ealoken sier så er nok ikke 50-70k noen upris.. er jo bare å legge den ut å se om det er noe interesse.. Jeg hadde ikke bydd mere en 50 for den tenker jeg.. pga di feilene som er.. og jo bedre stand bilen er i når du skal selge den, jo bedre.. Er kjedelig å kjøpe 240 til så mye penger for så da dra hjem å begynne å skru på den! Siter 70`144,99`MB 220Cdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mars 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2007 Som Frix sier, fiks alle feilene, ta lakkrens og gjør den så strøken som mulig, så skal du nok se en grei og stor interesse :) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_240_turbo_ Skrevet Mars 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2007 Som Frix sier, fiks alle feilene, ta lakkrens og gjør den så strøken som mulig, så skal du nok se en grei og stor interesse :) Helt enig, får utbedret feilene å annonser den til ca 75k å se hvor stor interessen er.. Siter -01 V40 1,8i -Bruksbilen- -86 245 -Prosjektbilen- -80 244 2,2 TIC -Evighetsprosjektet- Har hatt mange andre bilmerker men ender alltid opp med Volvo.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Mars 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 Som Frix sier, fiks alle feilene, ta lakkrens og gjør den så strøken som mulig, så skal du nok se en grei og stor interesse :) Lakkrens trengst verfall ikke! Jeg elsker å drive med bilpleie, og har et greit sortiment av AutoGlym produkter. Kun det beste er godt nok. Så en sånn jobb trengst neppe. ts: Jeg selger den ikke om det smeller. Da må det være krise uten like. Det er første bilen, og stort sett alle pengene mine ligger jo i den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg