Shellvis Skrevet Mars 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 Jeg kjøpte en pioneer DEH-2800mp på QXL. Men når den kom i posten så manglet den kontakten bak i spilleren. Prøvde gjentatte ganger å kontakte selger men det lille svaret jeg fikk var at han skulle lete,,, også ble det helt stille fra den kanten. Så jeg lurer på om noen kan hjelpe meg med rekkefølgen på ledningene slik at jeg kan koble den opp med kabelsko,,, har lite lyst til å bruke 598,- kr på en ny kontakt. Shellvis. Siter 1983 Golf GTI 1986 Scirocco GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dexter_cf Skrevet Mars 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 Surt det der! Prøv å søk på forumet, jeg har sett noen poste med ISO fargene tidligere! Lykke til! Siter uNF! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Mars 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 koster ikke 598 for en sånn kontakt da :p Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shellvis Skrevet Mars 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 Takk takk Har prøvd å lete litt,, men skal titte litt mer,, gir ikke opp :) Siter 1983 Golf GTI 1986 Scirocco GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shellvis Skrevet Mars 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 Den eneste kontakten jeg kunne finne kostet 598,- men vet du om en plass de koster mindre så si gjerne ifra :) Siter 1983 Golf GTI 1986 Scirocco GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Mars 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 er vel den med små kontakter du mener,som går inn bak på spilleren? vet at blaupunkt spillerene jeg selger, må du kjøpe dette løst på noen modeller, og koster somregel en hundrings eller 2.. om det bare er fargene, ut ifra en isoplugg med kabler som faktisk henger på spilleren nå,er det ingen problemer ;) da skal du kunne finne hos pioneer sine tekniske siden(husker ikke adressen) eller bare kople strøm og jord og tenning som er rødt, gult og svart og prøve en og en høyttaler..;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shellvis Skrevet Mars 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 er vel den med små kontakter du mener,som går inn bak på spilleren? vet at blaupunkt spillerene jeg selger, må du kjøpe dette løst på noen modeller, og koster somregel en hundrings eller 2.. om det bare er fargene, ut ifra en isoplugg med kabler som faktisk henger på spilleren nå,er det ingen problemer ;) da skal du kunne finne hos pioneer sine tekniske siden(husker ikke adressen) eller bare kople strøm og jord og tenning som er rødt, gult og svart og prøve en og en høyttaler..;) Det finnes ikke så mye som en lednings stump bak på spilleren :( Så det er den lille kontakten som skal inn i spilleren jeg trenger. Har kun funnet en plass på nett som hadde plugg og der var prisen den samme som på Thorshov,,, 598,- kr :violin: Siter 1983 Golf GTI 1986 Scirocco GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hansi_199 Skrevet Mars 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 ring til qxl!! så blir det i orden fra den kanten!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shellvis Skrevet Mars 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 Takker for mange gode tips, men det jeg lurer på er om noen kan hjelpe meg med rekkefølgen på ledningene. :) Siter 1983 Golf GTI 1986 Scirocco GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet Mars 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 den "kablen" er dyr pga mange spillere som blir stjelet mangler dette nemlig...enten er de klip rett av eller bare dratt av -derfor er den så dyr ;)og da kan man "unngå" at mange kjøper slik utstyr uten denne koblingen. leit at du ble lurt ellers. Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shellvis Skrevet Mars 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 den "kablen" er dyr pga mange spillere som blir stjelet mangler dette nemlig...enten er de klip rett av eller bare dratt av -derfor er den så dyr ;)og da kan man "unngå" at mange kjøper slik utstyr uten denne koblingen. leit at du ble lurt ellers. Det lukter litt "svidd" av den spilleren ja :( Men skal nok få liv i den med kabelsko bare jeg får hjelp til rekkefølgen :) Til opplysning så er det en 16 pin kontakt. Siter 1983 Golf GTI 1986 Scirocco GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opeth Skrevet Mars 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 Tror du kan bruke den her "uorginale": http://www.iceaudio.no/index.php?func=vareinfo&vnr=453017&PHPSESSID=00ea7034ab7ed25bf9a6642d6bc625ee den koster ca 200 spenn mener jeg å huske... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shellvis Skrevet Mars 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 Tror du kan bruke den her "uorginale": http://www.iceaudio.no/index.php?func=vareinfo&vnr=453017&PHPSESSID=00ea7034ab7ed25bf9a6642d6bc625ee den koster ca 200 spenn mener jeg å huske... Den ser ganske lik ut ja :) *takker og bukker* Siter 1983 Golf GTI 1986 Scirocco GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aliennn Skrevet Mars 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 http://www.webhotell-spesialisten.no/transmediano/sqlbutikk/index.cgi?exact_match=yes&product=Kabel-_Spiller-overganger&cart_id=5961406.28615 Transmedia selger disse,men koster litt il pioneer da. Billigere enn de på Torshov,men du kan jo se.. ;) Siter Vinterstylingen er montert.. ;) Valsing påbegynt. Må få plass til sommerhjula.. ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shellvis Skrevet Mars 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 http://www.webhotell-spesialisten.no/transmediano/sqlbutikk/index.cgi?exact_match=yes&product=Kabel-_Spiller-overganger&cart_id=5961406.28615 Transmedia selger disse,men koster litt il pioneer da. Billigere enn de på Torshov,men du kan jo se.. ;) Jeg tar en titt :) takk takk Siter 1983 Golf GTI 1986 Scirocco GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg