Gå til innhold

Lurt på QXL

Ranger emnet

Shellvis

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte en pioneer DEH-2800mp på QXL. Men når den kom i posten så manglet den kontakten bak i spilleren. Prøvde gjentatte ganger å kontakte selger men det lille svaret jeg fikk var at han skulle lete,,, også ble det helt stille fra den kanten.

Så jeg lurer på om noen kan hjelpe meg med rekkefølgen på ledningene slik at jeg kan koble den opp med kabelsko,,, har lite lyst til å bruke 598,- kr på en ny kontakt.

Shellvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er vel den med små kontakter du mener,som går inn bak på spilleren? vet at blaupunkt spillerene jeg selger, må du kjøpe dette løst på noen modeller, og koster somregel en hundrings eller 2..

om det bare er fargene, ut ifra en isoplugg med kabler som faktisk henger på spilleren nå,er det ingen problemer ;) da skal du kunne finne hos pioneer sine tekniske siden(husker ikke adressen) eller bare kople strøm og jord og tenning som er rødt, gult og svart og prøve en og en høyttaler..;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er vel den med små kontakter du mener,som går inn bak på spilleren? vet at blaupunkt spillerene jeg selger, må du kjøpe dette løst på noen modeller, og koster somregel en hundrings eller 2..

om det bare er fargene, ut ifra en isoplugg med kabler som faktisk henger på spilleren nå,er det ingen problemer ;) da skal du kunne finne hos pioneer sine tekniske siden(husker ikke adressen) eller bare kople strøm og jord og tenning som er rødt, gult og svart og prøve en og en høyttaler..;)

Det finnes ikke så mye som en lednings stump bak på spilleren :(

Så det er den lille kontakten som skal inn i spilleren jeg trenger.

Har kun funnet en plass på nett som hadde plugg og der var prisen den samme som på Thorshov,,, 598,- kr :violin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den "kablen" er dyr pga mange spillere som blir stjelet mangler dette nemlig...enten er de klip rett av eller bare dratt av -derfor er den så dyr ;)og da kan man "unngå" at mange kjøper slik utstyr uten denne koblingen. leit at du ble lurt ellers.

--kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*

-Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den "kablen" er dyr pga mange spillere som blir stjelet mangler dette nemlig...enten er de klip rett av eller bare dratt av -derfor er den så dyr ;)og da kan man "unngå" at mange kjøper slik utstyr uten denne koblingen. leit at du ble lurt ellers.

Det lukter litt "svidd" av den spilleren ja :(

Men skal nok få liv i den med kabelsko bare jeg får hjelp til rekkefølgen :) Til opplysning så er det en 16 pin kontakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider