MrControl Skrevet September 23, 2003 Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 noen som vet hvor man kan få tak i netting framme til spoilern som denne bilen ? vet at bilen er ugly men.. http://www.bmwpower.nu/galleri/whymustthey/bilder/pikachu.jpg og by the way.. vet at man kan lage selv, men det er lettere sagt enn gjort når jeg ikke gjør slikt selv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet September 26, 2003 Rapporter Share Skrevet September 26, 2003 Hvis det er luftinntaket i panseret du mener, så kan dem sikkert hjelpe deg på http://www.tuning.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrControl Skrevet September 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2003 nei.. jeg mener nettinga i spoilern framme.. der det står ///M Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet September 26, 2003 Rapporter Share Skrevet September 26, 2003 Originally posted by MrControl nei.. jeg mener nettinga i spoilern framme.. der det står ///M Den nettingen er nok vanlig netting som er lakket M merke på tipper eg. Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet September 26, 2003 Rapporter Share Skrevet September 26, 2003 Netting kjøper du på Biltema eller hos Clas Ohlsen for billig penge. Kjøp gruning og svart lakk. Denne festes med lim event. dobbeltsidig tap bak på spoileren......... Enkleste sak i verden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrControl Skrevet September 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2003 ja.. netting har jeg jo fra før av.. men jeg tenkte på ///M lakkinga.. jeg skal ha det.. så lurte jeg på hvor man får tak i ferdig netting med det innskrevet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg