Gå til innhold

245 Min er herved kræsjet! Nå med BILDER!

Ranger emnet

posse

Anbefalte innlegg

• Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Faktisk så va d orginalt alt. Æ hadde bare kn filter,jt anlegg, og oppjustert turbotrøkk + at d e en bittelitt større turbo. Men så va d den jævla motorstyringa som ga opp ånden, så æ kjøpe datasprut tell sommarn (Megasquirt). Så slæpp man å plages meir me Motronic'en.

Så vidt æ veit så e væll motorn din en rimelig standard B230ft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trist å ødelegge en 240, værtfall mot en hundai! regner med den er efort på veien igjen :)

1995 Mitsubishi Galant 1,8 bruksbil

1980 Chevrolet caprice classic 5,7

[x]1989 Mercedes Benz 190 E 2,3sportline [x]1986 Mercedes Benz 190 E 2,0 [x]1988 Mercedes 250D [x]1987 volvo 245 2,3 B230A [x]1979 volvo 244 GTX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som locked sier, så er det jo ingen støtfanger helt ute i hjørnet.

Hadde du hatt kommandofangere, hadde saken vært en annen.

Ellers, er faktisk 240 bygget med "sikkerhetssone", der selve "buret" rundt fører/passasjerer tåler mest og fronten/hekken kan deformere for å ta opp energi under en kræsj.

Det er også slik at om du tar to like biler og kræsjer de front mot front, den ene i 30km/t og den andre i 50km/t, så vil den bilen i 50km/t motta minst skader! Du stod jo i ro og han kom i høy fart.

edit: skrev feil! den med høyest fart vil få minst skade!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damn! Har klikket helt for meg de siste dagene! Har pellet av lister på dører(for å fjerne rust) sparklet bulker i kanaler/skjermer. Skiftet dør bak.

Nå venter jeg bare på bakluke :D

men blir det STOR farge forskjell hvis jeg lakker en del av feks en dør? Nedre del på ca 15 cm feks?

Hvordan kan man forhindre fargeforskjell ved "flekk-lakking"?

- 99 Mercedes C180 W202 /// AMG

[x]83 Volvo 245 TIC Team White Project

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 year later...