Gå til innhold

dørhåndtak på e36

Ranger emnet

efjeldse

Anbefalte innlegg

Nei, var faktisk ikke så ille.. :P

Fant det ut før jeg kom på å sjekke her ;)

Var som på den lille guiden DR_S refererte til, jeg bare skjønte den ikke helt med en gang....

Det var bare å ta av dørtrekk og alt på innsida, vippe ut det lille dekselet på første bildet der, trykke inn den "sliden" som er rett innom der, så løsna dekselet rundt håndtaket.

Da var det bare å skru løst håndtaket (torx-skruer selvsagt) og lirke det ut fra innsida... voilla! :P

Men jeg fant ut at jeg må ha et nytt håndtak med hele mekanismen :( har tydligvis klart å knekt den hendelen som åpner låsen inni der :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår