efjeldse Skrevet Mars 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 Hei! Noen som vet hvordan jeg tar av dørhåndtaket på utsiden av bakdøra på en e36? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superjenssen Skrevet Mars 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2007 ja, det står to skruer på innsiden av døra(disse holder dekselet rund håndtaket) + at det er en lang sleide som holder selve håndtaket... Siter - 85" Ford Sierra 2,0L arbeidsbil - 06" Skoda Octavia 1,9 TDI 4X4 X 97" BMW 320IT X 92" Peugeot 605 sldt X 82" Ford Granada 2.8GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet Mars 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 Du må ta av den gummislefsa også pete den sleidesaken inni døra, jeg har aldri vært borti no skruer. Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet Mars 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 Råaste forklaringa....hehe..., hadde litt dårlig tid. Bare spør hvis du lurer på noe msn: michael_vik@hotmail.com Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 Er visst en skikkelig plundrejobb: http://forums.bimmerforums.com/forum/showthread.php?t=232798 Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 Er ikke så ille, jeg bøyde en spiker for å få tak på den greia. Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
efjeldse Skrevet Mars 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 Nei, var faktisk ikke så ille.. :P Fant det ut før jeg kom på å sjekke her ;) Var som på den lille guiden DR_S refererte til, jeg bare skjønte den ikke helt med en gang.... Det var bare å ta av dørtrekk og alt på innsida, vippe ut det lille dekselet på første bildet der, trykke inn den "sliden" som er rett innom der, så løsna dekselet rundt håndtaket. Da var det bare å skru løst håndtaket (torx-skruer selvsagt) og lirke det ut fra innsida... voilla! :P Men jeg fant ut at jeg må ha et nytt håndtak med hele mekanismen :( har tydligvis klart å knekt den hendelen som åpner låsen inni der :-/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg