drunkenPETE Skrevet Mars 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2007 http://www.filecabi.net/video/tough_corner.html Siter --> Bilder av DIN bil? Send PM <-- Mine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Mars 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2007 Den første som klarer svingen vinner rallyet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thxman Skrevet Mars 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2007 trur æ hadde skutt han derre oioioioioioioi friken..... mye kule biler der da.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Mars 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2007 Noen som har lagt merke til at alle kommer på fire stive? :D Neppe WRC dette :P Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guffen Skrevet Mars 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2007 trur æ hadde skutt han derre oioioioioioioi friken..... mye kule biler der da.. :) han var noe iriterende kan man si....:angry: Siter - Opel Vivaro - Nissan S13 Silvia - Toyota Hiace (til salgs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*TKV* Skrevet Mars 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2007 Haha! De vurderte ikke å gjøre noen endringer? Siter ''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.'' Min lillesøster på 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cozmos Skrevet Mars 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2007 oioioioioioioi! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Mars 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2007 Finsk nasjonalklasse. Kjører uten noter, da kan det gå slik. Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Mars 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2007 Oyoyoyoy!! :) Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Mars 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2007 Mondeo: men de får vel kjøre gjennom løypa først? Eller er det en helt ukjent vei? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Mars 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2007 Finsk nasjonalklasse. Kjører uten noter, da kan det gå slik. Han ene noterer da noe på en gul lapp mens de ligger opp ned, vet ikke om det er noter for "vanskelig sving" han skriver mens de ligger der :D Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_original Skrevet Mars 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2007 "oioioioioioioi" Lurer på om noen i det hele tatt kom forbi den svingen der...:tannløs: Siter -Volvo 244 GL 1980 "Genialt strøken", sitat Volvo-Lars, her på forumet -Bruksbil/prosjekt: 1993 240GL Prosjekttråd: http://www.bilforumet.no/showthread.php?p=1835955&posted=1#post1835955 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El_Loco Skrevet Mars 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 oioioioioioioi.... aiaiaiaiaiaiaiai..... :rockets Siter *-87 Golf Deuce. "Syvsoveren" Overraskende kvikk 1,8 K-Jet JKM Golf-crew Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommeliten Skrevet Mars 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2007 Lurer på om det var noen som klarte den svingen. Ble vel full jubel i såfall.. Lo meg skakk av; oyoyoyoyoyoyy Siter Skal det være, så skal det være! 2000 Audi A6 1.9 TDI 2002 Chevrolet Tahoe LT 1994 Ford Mondeo 2,0 GLX 1990 VW Passat GT STV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Mars 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2007 Mondeo: men de får vel kjøre gjennom løypa først? Eller er det en helt ukjent vei?Det vet jeg rett og slett ikke. Er litt forskjellig praksis ute å går. Før man begynte med noter i Norge var det nok helt blindt. Er vel de seneste 4-5 årene man har begynt med gjennomkjøring. Uansett så ser en sving ofte litt forskjellig ut i 50 km/t og 120 km/t Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg