Gå til innhold

Noen som kan komme med tips til små trimming av B21A?

Ranger emnet

luigi

Anbefalte innlegg

• Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hahaha, detta er BILLIG, gir en god del mere en 20hk ekstra detta ja;) Har søl prøvd me detta oppsettet, og ja A-Kam er ikke den vaseste, men den er kun hakket "dårligere" en K-Kam.

Er jeg søl som har overhalt den på skola så jeg vet hva som er gjort med den! Den er og glass blåst eksos hus på den og alle lager, tettninger er skifta og den er balangsert oppigjen!

Nei et grenrør er ikke bare et grenrør men hvis du hadde driti i og bare åpna kjeften uten om og lese alt jeg skrev så hadde du skjønt det, jeg skrev nemelig at det var en tråd om bygging av grenrør med vinkler, lengder, tykkelser, beregninger osv osv inne på forumet her en plass!

Kommer HELT ann på hva du mener med turbo trimming det! Et AT kitt er rimelig "dødt" og koster fort 4000kr brukt, da er du snart oppe i prisen på 2 dobble fks. webere med innsug hvis du kjøper brukt, og det gir mere effekt! (tro meg jeg har prøvd!) Men ja, er målet ditt 200-> så er det billigere med turbo!

Lær deg til og lese alt før du skriver noe og prøv og fårstå hva det står og ikke missforstå hele tia!

Nei så sinna du ble, unnskyld for at jeg såret deg, men at et AT kit er "dødt" er vel ikke helt sant, med 1bars trøkk går det ganske greit, men kan godt hende det går bedre med gassere.

Men til trådstarter så vil jeg anbefale å drite i hele granada gasser greiene, for forskjellen er ikke så stor som det høres ut som. Bytta fra 230A til 230FT i gamlebilen, en økning på 50HK. Det gikk selvfølgelig bedre, men det var ikke mye å skryte av. Er ikke noe vits å spytte inn penger på noe så lite som granada gasser osv..selv om man sikkert kommer langt med en 1000 lapp med deler fra dynga. Spar heller pengene og kjøp noe som gir mye litt senere. Blir ikke mye morro med under 200hk, men gjør som du vil.

Les signaturreglene: http://www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for mange morsomme forslag:)

men har fådd tilbud på en B230A motor hoss en go kompis:)

så kommer nokk til og kjøpe den:)

1500kr er jo ingen ting:)

så er d noen som er intrisert i tipp topp stand B21A ?:P

MVH Raymond Myrland

940 front ønskes.

960 intriør ønskes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for mange morsomme forslag:)

men har fådd tilbud på en B230A motor hoss en go kompis:)

så kommer nokk til og kjøpe den:)

1500kr er jo ingen ting:)

så er d noen som er intrisert i tipp topp stand B21A ?:P

230a motor til 1500?:oohh

fikk tilbud om en E motor til 1500 jeg.

kommer du hit skal du få a motoren jeg har liggende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bytting av motor tar for mye tid!

Ikke enig. Hvis du har en medhjelper bytter du gassermotor på en kort dag, skal du bytte til innsprut trenger du en helg. Turbo eller sugemotor har ikke så mye å si på tiden man bruker.

Mvh. Hans -

Det er ikke fart som dreper, det er smellet.

It's not the fart who kills, it's the smell!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kommer ikke til og sveise noe potter selv, vertfall ikke grenrør, da kjøpe jeg heller nytt grenrør.

Men viss noen kan selge/gi meg et K insug så får jeg muligens tak i en Granada gasser hoss faren til en kompis av meg:)

er ikke ute etter 200hk.

vertfall ikke enda:)

Og en ting til:)

en kar i klassen min som kjører Audi A4 med en 1.6 motor på 102 Hk påstar at han greier og kjøre i fra meg:P

og jeg vil jo være på den sikre siden sånn at han ikke kjører fra meg:D

gjør han d, oi oi oi oi, da blir jeg forbanna!

så hva tror dere trenger jeg gjøre noe med motoren min for og kjøre i fra denne Audien ? :D

Gleder meg til jeg får lappen og vi skal teste!:D

MVH Raymond Myrland

940 front ønskes.

960 intriør ønskes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider