LMJ Skrevet Mars 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2007 Da har jeg blitt singel igjen, og kan endelig begynne å bruke pengene på noe som betyr noe... Og det er bilen:) Neida. Damer er koselige, men har en stygg uvane til å bli et pengesluk. Her er i alle fall noen bilder av bilen min og noen planer jeg har fremover mot sommeren! Tatt i sommer før sideskjørtene kom på... Min og en kamerat sin. Nok et bilde fra den kvelden... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LMJ Skrevet Mars 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2007 Råder alle til å ha et kamera i hanskerommet! Vet aldri når du kommer over en fet bil eller et nice sted å knipse bilder... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LMJ Skrevet Mars 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2007 Nye hovedlykter... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golftw Skrevet Mars 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2007 kjempe fin bil du har der:) tror den blir bra med nye frontlykter, det svarte der kommer til å gå bra sammen med resten :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ailenrock Skrevet Mars 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 Nok et bilde fra den kvelden... R32 vinge du har eller? Hva koster de ? Siter Audi AS3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mars 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 Kan ikke du pelle deg til å selge meg de felga dine snart a? :p Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LMJ Skrevet Mars 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 Kan ikke du pelle deg til å selge meg de felga dine snart a? :p Hva er det for en setning!? Skriv en gang til. PÅ NORSK:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LMJ Skrevet Mars 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 Sjekk ut!!! Her om dagen passerte golfen 100 000:) Måtte knipse det synes jeg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golftw Skrevet Mars 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 vet ikke om jeg skal si gratulerer eller kondolerer jeg :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Mars 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 Flott bil og flotte bilder! Synes de felgene virkelig kledde bilen Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LMJ Skrevet Mars 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 Flott bil og flotte bilder! Synes de felgene virkelig kledde bilen Takker takker... men skal montere spacere når sommerhjulene skal på igjen. Enten om det er nye felger eller ikke! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LMJ Skrevet Mars 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 Da er felgene borte... og jeg sitter igjen med en god del penger:) og med en kamerat som driver dekksenter, blir det ikke for dyrt med nye dekk og felger! Står mellom disse to i 19" Noen meninger? ASA AR5 Titan BBS CH Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golftw Skrevet Mars 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 Litt usikker faktisk, men BBS CH tror jeg blir å passe bra på bilen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
postcar Skrevet Mars 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 ASA AR5 Titan, bbs'ne er mange som har nå og det er litt mye old school i forhold til det du har nå.. Siter www.bilforumet.no/faq Reinoud sier: tits are good Reinoud sier: white RS6 too Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LMJ Skrevet Mars 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 ASA AR5 Titan, bbs'ne er mange som har nå og det er litt mye old school i forhold til det du har nå.. Jeg tror selv at titan felgene vil bli best... tror de er helt nye fra ASA i år. eller tar jeg feil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg