^Malin^ Skrevet Mars 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 jeg ville gått for det øverse paret.asa.. de var sinnsyke!! få de i 19" el 20" så blir det bra!! skal være kanter på felger..det som er pent!;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LMJ Skrevet Mars 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 jeg ville gått for det øverse paret.asa.. de var sinnsyke!! få de i 19" el 20" så blir det bra!! skal være kanter på felger..det som er pent!;) Må si meg enig der! Men tror 20" blir litt i overkant... Gøy å kjøre litt fort også. Uten å gråte for hver eneste dump i veien. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HoaxiePowah Skrevet Mars 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2007 Stemmer på ASA felgene jeg. Tror det blir fett. BBS Ch er en utrolig kul felg det og men likte godt ASA felgen. Hva ligger den på i pris? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LMJ Skrevet Mars 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 Da ble bilen EU-godkjent!:) Selv uten senkesettet i vognkortet... Nå ble jeg lettet for å si det sånn! Ringte Trafikktilsynet i dag. De hadde ikke time før langt utti April... Så jeg krysset fingerne jeg, og dro på verkstedet!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LMJ Skrevet Mars 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 Da har jeg handlet... R32 leppe på vei i posten. Regner med at den er her innen 2 uker. Gleder meg! Har bestilt intercooler også! 60x30x8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mars 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 Vanvittig nice det med de markerings-lysene på siden. Får du dem med? Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LMJ Skrevet Mars 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 Vanvittig nice det med de markerings-lysene på siden. Får du dem med? nope... desverre. har den fangeren fra før. Får bare den leppa under! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mars 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 aha, leppe ja.. leste litt for lite :p men var i allefall utrolig kult med slike markers på siden :) Hvor gikk felgene dine egentlig? Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LMJ Skrevet Mars 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 aha, leppe ja.. leste litt for lite :p men var i allefall utrolig kult med slike markers på siden :) Hvor gikk felgene dine egentlig? De havnet i Drammen hos en heldiggris! Savner de nå...men går nok over når jeg får de nye:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LMJ Skrevet April 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2007 Var ute en tur og kjørte på lørdag da jeg fant en "lekekamerat" Må bare understreke at det står "TURBO" på den deilige rumpa der... Det var helt sinnsykt hvor bra den bilen gikk! Aldri sett noe liknende:) Vi snudde Tønsberg på hodet i 15 minutter tenker jeg, før han trakk seg rolig tilbake. Var oppe på siden av han én gang... Før han ga flatt jern og rev det jeg hadde av håp og selvtillit i fillebiter! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HoaxiePowah Skrevet April 2, 2007 Rapporter Share Skrevet April 2, 2007 Du må nok investerei i en R32 med litt trim og la han bite i det sure eplet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LMJ Skrevet April 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2007 Du må nok investerei i en R32 med litt trim og la han bite i det sure eplet! Det er det eneste som er rettferdig:P Kan ikke la de kegasene være så kjepphøye!! Han fortjener å bli frakjørt av en Golf! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HoaxiePowah Skrevet April 3, 2007 Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 Det er det eneste som er rettferdig:P Kan ikke la de kegasene være så kjepphøye!! Han fortjener å bli frakjørt av en Golf! Uten tvil! =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LMJ Skrevet April 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2007 Da har intercooleren kommet! Dette blir gøy:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenRs Skrevet April 11, 2007 Rapporter Share Skrevet April 11, 2007 Skal du sveise rør selv, eller ferdig kit? Siter 1999 VW Golf GTI Exclusive 2003 Aprilia RS 125 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg