ArraKiss Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 Kjempefine felger til den bilen... Hvor handlet du? Og hvor mye måtte du ut med? Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Veritas Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 Det her er nice, Magnus! Jeg som drev å sparte så inderlig på de 124 kronene jeg får om dagen for å få råd til GTI`n din. Dette blir nok i dyreste laget!:helpme: ..tviler på at du selger denna nå!? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LMJ Skrevet Mai 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2007 Kjempefine felger til den bilen... Hvor handlet du? Og hvor mye måtte du ut med? Handlet hos E18 Dekksenter i Sandefjord... http://www.e18dekksenter.no Prisen holder jeg for meg selv;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LMJ Skrevet Mai 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2007 Det her er nice, Magnus! Jeg som drev å sparte så inderlig på de 124 kronene jeg får om dagen for å få råd til GTI`n din. Dette blir nok i dyreste laget!:helpme: ..tviler på at du selger denna nå!? Er redd den går til sommeren gitt... men men. blir nok en lykkelig gutt eller jente som får seg en deilig bil da:) blir trist å se den gå!:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HoaxiePowah Skrevet Mai 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2007 Er redd den går til sommeren gitt... men men. blir nok en lykkelig gutt eller jente som får seg en deilig bil da:) blir trist å se den gå!:( Prisantyning? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LMJ Skrevet Mai 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2007 Prisantyning? ;) Ett sted mellom 2 og 20 000 kroner:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomaso.O Skrevet Mai 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2007 Ett sted mellom 2 og 20 000 kroner:P litt dyrere enn det vel? hvis ikke er den reservert meg ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmRacing Skrevet Mai 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2007 litt dyrere enn det vel? hvis ikke er den reservert meg ;) tror han mener mellom 200-220000kr jeg. Siter AlmRacing`s nybil: 2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition! Førstebil: 2001 - Volvo S40 Sport Edition! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HoaxiePowah Skrevet Mai 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2007 tror han mener mellom 200-220000kr jeg. Var vel i overkant av hva den er verd? Vil tippe antydningen ligger på 150-200 en plass jeg. Meget pen bil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LMJ Skrevet Mai 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 Var vel i overkant av hva den er verd? Vil tippe antydningen ligger på 150-200 en plass jeg. Meget pen bil var en spøk bare... men sikter rundt 180 000. synes ikke det er noe dårlig pris for den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LMJ Skrevet Mai 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 Kom nettopp hjem fra jobben... Utrolig lite å gjøre i dag, så fikk til og med tid til å vaske bilen. Noe jeg rett og slett skulle droppet... Da siste draget med pusseskinnet var tatt, åpnet himmelen seg og bestemte seg for å ødelege alt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomaso.O Skrevet Mai 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 HAHAHAHAHA! Fortjent :P Nå har dere hatt sola alt for lenge... Hvor blir det av videoen?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HoaxiePowah Skrevet Mai 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2007 Savner nye bilder =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
99dmarb Skrevet Mai 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2007 Heisann. Fet bil! Har netopp kjøpt meg en golf 1,6 svart 1999 mod, men har lyst på samme styling som deg. (R32) Noen tips til hvor jeg evt kan finne en brukt? Mvh Marius Siter Jaguar X-Type Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LMJ Skrevet Juni 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 Noen nye bilder av Golfen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg